کد خبر ۳۰۰۰۴ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
در نخستین روزهای اکران در قم

فروش فیلم محمد رسول‌الله در قم از مرز 300 میلیون گذشت

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در نخستین روزهای اکران فیلم محمد رسول‌لله در سینماهای قم، فروش آن از مرز 300میلیون ریال گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کاظم رضوانی امروز با اشاره به اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در قم، اظهار کرد: اکران این فیلم از چهارشنبه هفته گذشته در قم آغاز شده و مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقبال فراوانی که از این فیلم پرمخاطب در دو سینمای وتوس و تربیت صورت گرفته است، تمام سانس‌های این سینماها به اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) اختصاص یافته و هر روز بر شمار مخاطبان این فیلم سینمایی در قم افزوده می‌شود.

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به فروش فیلم محمد رسول‌الله (ص) در قم گفت: این فیلم که به مدت زمان سه ساعت تولید شده است فروش آن در روزهای نخست اکران در قم از مرز 300 میلیون ریال گذشت.

وی با بیان اینکه در فیلم محمد رسول‌الله (ص) از تصاویر، جلوه‌های بصری، صدا و موسیقی شگفت‌انگیزی بهره برده شده است، تصریح کرد: این اثر ارزشمند مقام متعالی پیامبر اسلام را بسیار با شکوه نشان می‌دهد و نه تنها از جنبه حرفه‌ای و فنی بلکه از جنبه‌ معنوی نیز ارزش قابل توجهی دارد.

رضوانی کارگردان و تهیه کننده این فیلم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: محمد رسول‌الله (ص) به کارگردانی شرکت نور تابان و کارگردانی مجید مجیدی به تولید رسیده است و کارگردان تلاش کرده تا بخشی از دوران کودکی پیامبر اکرم (ص) را به تصویر بکشد.

وی یکی از ویژگی‌های این فیلم را نشان دادن وجوه معرفتی و مهربانی نبی مکرم اسلام دانست و بیان کرد: این فیلم که با ظرافت خاص تولید شده به گونه‌ای است که حتی در یک صحنه هم تصویری از پیامبر دیده نمی‌شود ولی مخاطب وجود پیامبر را حس می‌کند. 

مسئول واحد سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به اکران این فیلم در سینماهای قم بیان کرد: محمد رسول‌الله در سینما وتوس از ساعت 11 صبح تا 30 دقیقه بامداد در 9 سانس در 3 سالن و در سینما تربیت از ساعت 17 تا 23 در سه سانس و در یک سالن اکران می‌شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com