کد خبر ۳۰۹۱۴ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
رئیس هیئت اسکیت قم :

اسکیت قم صاحب زمین تمرین و مسابقه تخصصی می‌شود‌

رئیس هیئت اسکیت قم با بیان اینکه در حال حاضر نتوانسته‌ایم همکاری ثمربخشی با شهرداری قم بر سر استفاده از فضای موجود در بوستان‌های قم داشته باشیم گفت: اسکیت قم صاحب زمین تمرین و مسابقه تخصصی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد حسنی اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته بین هیئت اسکیت استان قم و اداره کل ورزش و جوانان قم مقرر شد، فضایی در ورزشگاه تختی قم برای تبدیل به زمین تمرین و مسابقه تخصصی اسکیت فراهم شود.

وی افزود: این زمین در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد اما در صورت نهایی‌شدن واگذاری آن به هیئت اسکیت قرار است عملیات عمرانی برای ساخت پیست اسکیت و برگزاری مسابقات سرعت و ایستگاهی در آن انجام شود.

رئیس هیئت اسکیت قم گفت: اسکیت قم در حال حاضر فاقد سالن یا فضای دیگری مختض این رشته است اما راه اندازی این زمین اسکیت در ورزشگاه تختی قم به عنوان محل تمرینی در مرکز شهر می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات ما را حل کند.

حسنی بیان کرد: اسکیت می‌تواند در فضاهای شهری توسعه پیدا کند اما در حال حاضر نتوانسته‌ایم همکاری ثمربخشی با شهرداری قم بر سر استفاده از فضای موجود در بوستان‌های قم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه گاهی این تفکر پیش می‌آید که هیئت اسکیت از توسعه اسکیت در بوستان‌ها به دنبال درآمدزایی است در حالی که ما می‌خواهیم مردم با این رشته بیشتر آشنا شوند و جمعیت سازمان یافته بیشتری داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت قم تصریح کرد: در حال حاضر فضاهای اسکیت قم به پیست کارتینگ بوستان غدیر قم و نیز مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید قم محدود شده است در حالی که اسکیت باید در سراسر استان توسعه یابد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com