کد خبر ۳۰۳۱۷ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات اسکیت قهرمانی قم

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی استان در رده‌های سنی مختلف با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدمهدی سلطانی اظهار کرد: در اوقات فراغت تابستان سال جاری هدفمان این بود که از برنامه‌های آموزشی با توجه به اعتمادی که خانواده‌ها و شهروندان قمی به برنامه‌های ویژه این هیئت در طرح تابستانی داشتند برای استعدادیابی در اسکیت قم بهره مناسب را ببریم.

وی ادامه داد: رابطه خوبی بین علاقمندان به اسکیت و هیئت اسکیت قم برقرار شده است و استقبال خوبی نیز از برنامه‌های آموزشی هیئت صورت گرفته، به همین دلیل آینده خوبی را برای اسکیت قم پیش‌بینی می‌کنیم و به زودی در کشور نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم افزود: علاوه بر آموزش‌هایی که در برنامه‌های طرح تابستان در نظر گرفته بودیم، مسابقات استانی نیز در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و در یکی از این رقابت‌ها اقدام به برگزاری آخرین دوره مسابقات اسکیت چند ایستگاهی قم کردیم.

وی با بیان اینکه سالن مرحوم حامد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت، اضافه کرد: این رقابت‌ها طبق تقویم ورزشی سال جاری هیئت اسکیت برگزار شد و بیش از 60 ورزشکار برای کسب عناوین برتر آن رقابت کردند.

سلطانی تصریح کرد: بعد از برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه برگزاری این مسابقات از سوی کادر اجرایی هیئت اسکیت استان قم، رقابت شرکت‌کنندگان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در هر دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین گروه از مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم امیرحسین قاسمیان بالاتر از دیگر رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه سجاد اسلامی دوم شد و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم به حمیدرضا انیسی رسید.

دبیر هیئت اسکیت استان قم خاطرنشان کرد: محمدعلی معبر، امیرعلی سپهری و مجتبی مرتضوی نفرات برتر دومین گروه این دوره از مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم بودند که عناوین اول، دوم و سوم رقابت‌ها را بالاتر از دیگر شرکت کنندگان از آن خود کردند.

وی افزود: در رده سنی نونهالان و در گروه نخست این رده ایلیا حمزه موفق به کسب مقام قهرمانی شد، سروش انصاری به مقام نایب قهرمانی رسید و پارسا حسین‌علیزاده به مقام سوم رسید؛ در حالی که در دیگر گروه سنی این رده علی سبط‌نبی به همراه امیررسول حاجی‌آقاجانی و مهیا دین‌محمدی اول تا سوم شدند.

سلطانی تصریح کرد: در بخش دختران رده سنی نوجوانان در گروه نخست دلارام محبی، سارا محمودی و سارا خداجویان اول تا سوم شدند و در دیگر رده سنی به ترتیب فاطمه درویشی، ملیکا ابراهیمی و ساجده محمدی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی گفت: در رده سنی نونهالان گروه نخست فاطمه آقایی، مبینا افضلی و الهه علما و در گروه دوم ریحانه ماندگاری، هدیه آقایی و الهه ماندگاری اول تا سوم شدند، ضمن اینکه در پایان گروه سوم عطیه ولیان، مائده ماندگاری و ایلین اسعدی نفرات برتر لقب گرفتند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com