کد خبر ۳۳۴۴۴ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
به دلیل آلودگی هوا و تصمیم سازمان لیگ

دیدار صبای قم و نفت تهران 2 روز به تعویق افتاد

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو روز به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، به دلیل اینکه آلودگی هوای تهران دیدار تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر را از یکشنبه 6 دی‌ به سه‌شنبه هشتم دی تغییر داد،‌ با اعلام سازمان لیگ برتر زمان برگزاری دیدار هفته هفدهم صبای قم با نفت تهران نیز تغییر کرد.

بر این اساس با اعلام برنامه جدید از سوی سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران به جای روز پنجشنبه 10 دی‌ماه، دو روز دیرتر یعنی عصر روز شنبه دوازدهم دی‌ماه به میزبانی شاگردان علی دایی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

این در حالی است که چهارمین تعطیلی مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل اعزام تیم ملی فوتبال امید المپیک کشورمان به مرحله دوم بازی‌های انتخابی المپیک در نظر گرفته شده و بعد از انجام دو هفته از دیدارهای دور برگشت لیگ برتر آغاز می‌شود.

دیدارهای مرحله دوم انتخابی مسابقات فوتبال المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل با تعطیلی نیم‌فصل بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همزمان شده و تیم‌ها از یازدهم دی‌ماه تا هشتم بهمن ماه بار دیگر باید به تعطیلات خواهند رفت در حالی که تیم ملی امید دوازدهم دی‌ماه راهی کشور قطر می‌شود.

اما پیش از اینکه تعطیلات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور آغاز شود، تیم‌های لیگ برتری که یکی از آنها صبای قم است باید دو بازی از نیم‌فصل دوم نیز انجام بدهند،‌ به همین خاطر صبای قم در نخستین هفته از دور برگشت به مصاف استقلال اهواز رفت.

شاگردان علی دایی که هم اکنون یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، در دومین بازی از دور برگشت لیگ پانزدهم باید یک بازی خانگی در مقابل یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنند.

نماینده قم پیش از آغاز چهارمین تعطیلی لیگ برتر که تا اواسط بهمن ماه ادامه خواهد داشت، در هفته شانزدهم بازی‌های لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در ورزشگاه تختی اهواز برابر تیم آخر جدول فعلی لیگ برتر یعنی استقلال‌اهواز هشتمین بازی خارج از خانه این فصل را انجام داد.

تیم علی دایی که امسال یکی از مدعیان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود در هفته هفدهم از لیگ پانزدهم باید در ورزشگاه یادگار امام قم نهمین بازی خانگی این فصل را در مقابل تیم مورد هدایت علیرضا منصوریان یعنی نفت تهران میزبان است.

آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم پیش از تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز شنبه دهم دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم انجام می‌شود و شاگردان علی دایی بعد از آن یک هفته استراحت می‌کنند و سپس راهی اردوی آماده‌سازی در جزیره کیش خواهند شد.

این در شرایطی است که تیم صبای قم در هشت مسابقه خانگی این فصل رقابت‌های لیگ برتر موفق به عبور از سد تیم‌های پدیده مشهد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی شده و البته با تیم‌های استقلال اهواز، گسترش‌فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان نیز به تساوی بسنده کرده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com