کد خبر ۲۹۹۱۳ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۸
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم خبر داد

تعامل ایثار با شهرداری قم برای خدمات‌رسانی به ورزش جانبازان و معلولین

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از تعامل این باشگاه با شهرداری قم در راه تداوم خدمات‌رسانی به ورزش جانبازان و معلولین قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی خوشرفتار اظهار کرد: در آستانه حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور و تلاش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر، دیداری با مهندس سقائیان‌نژاد شهردار قم داشتیم.

وی ادامه داد: در سال‌هایی که تیم ایثار به عنوان نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور دارد، یکی از حامیان همیشگی ما در برنامه‌های متنوع همگانی، قهرمانی و فرهنگی، شهرداری قم بوده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم تاکید کرد: خوشحالی ما از این است که شهردار قم با سابقه بسیار خوب در سال‌های متوالی مدیریت خود، آشنایی کاملی با ورزش جانبازان و معلولین دارد و به خوبی به نیازهای این عزیزان آگاه است.

وی یادآور شد: نکته قابل توجه این است که شهردار قم علاوه بر تخصص در مدیریت، تجربه بسیار خوبی در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی نظیر رقابت‌های بین‌المللی دارند و این مهم می‌تواند برای ورزش قم به ویژه ورزش جانبازان و معلولین مفید و موثر باشد.

خوشرفتار ابراز کرد: شروع فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در ورزش جانبازان و معلولین از سال 1389 در رشته بسکتبال با ویلچر آغاز شد و هدف ما این است که به عنوان یک باشگاه خصوصی با حمایت سایر ارگان‌ها نظیر شهرداری در سایر رشته‌ها نیز فعالیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که عزیزان جانباز و معلول را به محیط شاداب ورزش جذب کنیم، انشاءالله تعامل با شهرداری قم علاوه بر ورزش، در زمینه فرهنگی نیز منشاء خیر و اثرات مثبت خواهد بود تا بتوانیم با حضور عزیزان جانباز که یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند فرهنگ ایثار و شهادت را نیز در کنار ورزش، ترویج دهیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم اضافه کرد: مجموعه اعضای پرتلاش و پرتوان فعال در باشگاه ایثار در سال‌های اخیر تجارب بسیار ارزنده‌ای را در اعزام و میزبانی رقابت‌های لیگ برتر کسب کرده‌اند و بر اساس این تجربه اکنون توانایی میزبانی از رقابت‌ها و تیم‌های بزرگ این رشته حتی در سطح بین‌المللی هستیم،‌ ضمن اینکه آمادگی حضور در مسابقات برون‌مرزی را نیز داریم.

وی در ادامه از حضور دو تیم به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر تیم لیگ برتری ایثار قم که هم اکنون در مراحل آماده‌سازی به سر می‌برد و امسال برای دومین قهرمانی خود در سوپر لیگ تلاش خواهد کرد، یک تیم دیگر نیز به نام ایثار قم در لیگ دسته دوم کشور به میدان می‌رود تا برای صعود به دسته بالاتر تلاش کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com