کد خبر ۲۹۹۲۶ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱

آیین گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در قم برگزار شد

آیین گرامیداشت شهدای مظلوم فاجعه هشتم شهریورماه سال 1360 ، شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رییس هیات امناء موسسه روایت سیره شهدا در این آیین با اشاره به ابعاد وقوع این حادثه در سخنانی اظهار داشت: این واقعه یادآور خوی ددمنشی و کینه توزی سردمداران استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب در دهه های گذشته، خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر روحیه استکبارستیزی را در ملت ایران تقویت کرد و زمینه اقتدار هرچه بیشتر انقلاب اسلامی را فراهم آورد و قطعا عزت و اقتدار امروز کشورمان، مرهون خون شهیدانی همچون این دو شهید بزرگوار است.
وی در پایان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر با اخلاص و ایمان کم نظیرشان در خدمتگزاری به مردم، الگویی ناب برای همه مسوولان به شمار می روند، تصریح کرد: امیدواریم همه مردم و مسوولان با احساس تعهد نسبت به نظام اسلامی، بتوانند در هرکجا که باشند به وظیفه و تکلیف خود در برابر نظام به خوبی عمل کنند.
گفتنی است روز یکشنبه پیش از نماز ظهر و عصر نیز مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریورماه و شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com