کد خبر ۲۹۸۸۹ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۹
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

برخورد پلیس قم با فروشندگان مانتوهای نامتعارف

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای هشدار داد و گفت: طرح برخورد با فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و نامتعارف اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا فرح‌بخش با اشاره به طرح برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و بدن نما گفت: این طرح با هماهنگی اتحادیه پوشاک و با محوریت مراکز تولید و عرضه مانتوهای شیشه‌ای، نازک، چسبان، کوتاه و بدون دکمه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از اجرای طرح تذکرات لازم به واحدهای صنفی ابلاغ شده است، گفت: این طرح از ابتدای شهریور ماه همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تعریف لباس‌های مجلسی و عدم استفاده از مانتو در مجالس و محافل مختلف گفت: هر کدام از البسه مجلسی، داخل منزل و بیرون از منزل تعاریف مختلفی دارد و عرضه آنها باید بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغ شده اتحادیه و نیروی انتظامی باشد، به طور قطع تولید و عرضه البسه برای داخل منزل بلامانع است اما اگر از این گونه لباس‌ها در مجامع عمومی استفاده شود، پلیس وظیفه دارد تا با افراد متخلف برخورد کند.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تخلف فروشندگان و تولیدکنندگان این گونه مانتوها نباشیم.

فرح‌بخش با تأکید بر اینکه ضوابط و مقررات برای زمان خاصی نیست و برای تمام فصول تدوین و ابلاغ می‌شود، گفت: این گونه طرح‌ها زمانی اجرا می‌شوند که به ضوابط کم توجهی شود، عمده این گونه طرح‌ها در تابستان است چرا که در این فصل مانتوهای کوتاه، بدون دکمه و بدن نما بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، به هر حال پلیس در کل کشور با نظارت‌های پیوسته‌ای که انجام می‌دهد با مانتو فروشی‌هایی که اقدام به تولید و توزیع این البسه کنند، برخورد می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com