کد خبر ۲۹۹۳۶ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد:

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

- رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا گمرکی و دخانیات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محورهای مواصلاتی استان موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال شدند.

وی افزود: مأموران در این طرح تعداد ۶۹۰ دستگاه موبایل، ۱۴۴ بسته ۱۰۰ تایی تجهیزات پزشکی، ۳۰۲۸ ثوب پوشاک، ۱۸۰ دستگاه اسپیکر، ۲۱۶ عدد نوشابه انرژی‌زا و ۱۴۳ عدد آرمیچر یخچال کشف کردند.

قدمی ادامه داد: در مجموع این طرح، ارزش ریالی تقریبی کل اقلام مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بوده که طی آن ۹ نفر متهم دستگیر و ۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: تمام خودروهای توقیفی در این طرح فاقد هرگونه مجوز حمل و گمرکی بودند که پرونده تشکیل و به همراه متهمان دستگیر شده و کالاهای مکشوفه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شدند.

توقیف ۱۰ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی در قم

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف ۱۰ خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی در استان خبر داد.

سرهنگ سید کرم الله حسینی در تشریح این خبر گفت: تیم‌های گشت پلیس راهور قم هنگام روان سازی ترافیک و کنترل خودروهای عبوری، ۱۰ دستگاه خودرو را به علت تخطی از قانون و ایجاد آلودگی صوتی توقیف کردند.

وی افزود: بر اساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروها توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رئیس پلیس راه استان قم به رانندگان وسایل نقلیه در خصوص ایجاد آلودگی صوتی توصیه کرد: پلیس راهور استان با هرگونه تخلف از جمله آلودگی صوتی برابر قانون برخورد می‌کند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه والدین می‌توانند نقش تأثیرگذاری در هدایت افکار فرزندانشان داشته باشند تأکید کرد: برخورد با هرگونه ناهنجاری به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com