کد خبر ۲۹۹۴۶ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

موفقیت نوجوانان قمی در کسب مدال برنز پومسه‌ قهرمانی کشور

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: پومسه‌روهای مستعد و آینده‌دار قم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز مسابقات قهرمانی کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدعلی خیرخواه اظهار کرد: مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور به مدت یک روز به میزبانی خانه تکواندو به انجام رسید و در حالی با شناخت پومسه‌روهای برتر رده‌های سنی مختلف به کار خود پایان داد که قم نیز در بخش انفرادی صاحب دو مدال شد.

وی ادامه داد: در پایان رقابت‌های رده سنی 12 تا 14 سال مسابقات پومسه قهرمانی کشور دو نماینده اعزامی هیئت تکواندو استان قم یعنی محمدرضا تمیمی و محمد صبوری به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند و نشان برنز این پیکارها را به خود اختصاص دادند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد:‌ در رده‌بندی نهایی پیکارهای رده سنی 12 تا 14 سال رضا نظری از تیم هیئت تهران در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به مهرداد شیرخانی از سمنان رسید و نمایندگان قم یعنی محمدرضا تمیمی و محمد صبوری مشترکا سوم شدند.

وی با بیان اینکه خانه تکواندو تهران میزبانی مسابقات پومسه قهرمانی کشور را بر عهده داشت، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون، مسابقات پومسه قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

خیرخواه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، این دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور و پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت تکواندو استان‌های سراسر ایران بود که ابتدا در بخش بانوان و سپس در بخش آقایان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: دهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی مردان کشور با درخشش پومسه‌روهای میزبان در کسب 11 مدال طلا، یک نقره و سه برنز به پایان رسید تا جام قهرمانی برای چهارمین سال متوالی در تهران بماند اما تیم قم دو مدال برنز رده سنی 12 تا 14 سال و یک طلای بخش دبیران را کسب کرد.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به حضور 329 تکواندوکار از 27 استان در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد و شرکت کنندگان در هشت رده سنی بخش انفرادی و چهار رده سنی بخش تیمی برای کسب مدال رقابت کردند.

وی یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات تیم تهران برای چهارمین سال متوالی با کسب 11 مدال طلا، یک نقره و سه برنز و 107 امتیاز قهرمان شد، اصفهان با سه مدال طلا، سه نقره و پنج برنز و 54 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و البرز با چهار مدال نقره و هفت برنز و 41 امتیاز رتبه سوم را کسب کرد.

خیرخواه خاطرنشان کرد: همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات، برترین‌های این دوره معرفی شدند در حالی که عنوان بهترین سرپرست به حسین سلطانی از زنجان، لقب بهترین مربی به حمید نظری از تهران و عنوان بهترین داوران به محمد محلوجی از تهران و سعید خانیان از اصفهان تعلق گرفت، ضمن اینکه جام ویژه برترین تیم اخلاق به تیم هیئت یزد رسید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com