کد خبر ۳۰۸۴۶ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
دبیر هیئت تکواندو استان قم خبر داد

نایب قهرمانی نماینده قم در لیگ برتر پومسه کشور

دبیر هیئت تکواندو استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر پومسه کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی نادعلی اظهار کرد: در پومسه قم هم مربیان بسیار خوبی حضور دارند و هم اینکه استعدادهای این رشته به خوبی پرورش یافته‌اند به همین خاطر می‌توان انتظار داشت قم در هر رقابت کشوری شامل لیگ یا مسابقات قهرمانی کشور مدعی کسب مقام باشد.

وی ادامه داد: سعی ما این است که در تمام رده‌های سنی قم را به جایگاهی برسانیم که در تمام مسابقات اعم از لیگ یا قهرمانی کشور مدعی کسب مدال و عنوان باشد، این ظرفیت و توانمندی را در پومسه قم می‌بینم و امیدوارم که با همکاری تمام بخش‌های هیئت به این مهم دست پیدا کنیم.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در ادامه به موفقیت نماینده قم در کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر پومسه مردان کشور به میزبانی خانه تکواندو به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال سومین دوره مسابقات لیگ برتر پومسه مردان کشور با عنوان جام ستارگان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی برای به دست آوردن عناوین اول تا سوم هر رده سنی و هر بخش با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نادعلی بیان کرد: رقابت‌های هفته‌های سوم و چهارم از جام ستارگان یا لیگ برتر پومسه قهرمانی کشور در بخش مردان با حضور 160 پومسه‌رو از استان‌های مختلف به انجام رسید و پومسه‌روهای استان قم نیز در رده‌های سنی این هفته با حریفان رقابت کردند.

وی یادآور شد: رقابت‌های بخش انفرادی در رده های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال و 61 سال به بالا به انجام رسید، ضمن اینکه بعد از آن شرکت کنندگان در بخش تیمی به میدان رفتند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد: پیکارهای بخش تیمی نیز در رده‌‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار شد و پومسه‌روهای مدعی بخش ابداعی نیز در چهار رده‌ سنی به ترتیب از رده پایین‌تر بر روی شیاپچانگ حاضر شدند.

وی در ادامه با اشاره به برترین‌های هفته چهارم جام ستارگان ابراز کرد: در پایان رقابت‌های بخش انفرادی رده سنی کمتر از 12 سال هادی یعقوبی از تیم شهرداری سمنان در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد در حالی که نمایندگان قم و سمنان دوم و سوم شدند.

نادعلی در پایان اظهار کرد: علیرضا حسنی که یکی از استعدادهای آینده‌دار پومسه استان قم و کشورمان محسوب می‌شود به نمایندگی از هیئت تکواندو قم در پایان رقابت‌های رده سنی کمتر از 12 سال عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن اینکه یاسین زندی از شهرداری سمنان در جایگاه سوم ایستاد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com