کد خبر ۳۰۰۸۳ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸

نفرات بر‌تر مسابقات دو و میدانی پیام‌نور مشخص شدند‌

نفرات بر‌تر مسابقات دو و میدانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسابقات دو و میدانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور پایان یافت و دو و میدانی کاران کرمانشاه بهترین عملکرد را در این مسابقات داشتند.

در این مسابقات که در پیست دو و میدانی ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد تیم دو و میدانی کرمانشاه با 61 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های خوزستان با 53 امتیاز و مازندران با 48 امتیاز دوم و سوم شدند.

در این مسابقات در ماده 100 متر و 200 متر احسان طهماسبی از کرمانشاه، در 400 متر محمد ماهیدشتی از کرمانشاه، در 800 متر کیوان چوپانی از آذربایجان شرقی و در 1500 متر حسین کیهانی از کرمانشاه مدال طلا گرفتند.

در 5000 متر محمدرضا ابوترابی از تهران به مقام نخست رسید و در 110 متر با مانع، سعید ساکی از خوزستان قهرمان شد و عنوان نخست 400 متر با مانع نیز به حسین کیهانی از کرمانشاه رسید.

فریبرز وحید‌پور از مازندران عنوان نخست پرش ارتفاع را به دست آورد و نظرگلدی قویل از گلستان نیز صاحب طلای پرش طول شد و در پرش سه گام محمد پیرجهان از آذربایجان شرقی قهرمان شد.

در پرتاب وزنه، محمدحسین اسکندری از قم به مقام نخست رسید و در پرتاب دیسک داوود ملک‌پور از چهارمحال و بختیاری صاحب نشان طلا شد و در پرتاب نیزه دانیال کاووسی از مازندران به مقام نخست دست یافت.

در مسابقات 4 در 100 متر امدادی تیم خوزستان با ترکیب عباس انصاری نیک، صادق رئیسی، رضا سلمان وندی فر و سعید ساکی قهرمان شد و در 4 در 400 متر امدادی نیز کرمانشاه با ترکیب محمد ماهیدشتی، حسین کیهانی، رضا امیدی و حمزه بدرخانی به مقام نخست رسید.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com