کد خبر ۳۰۶۸۶ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
با رکورد 15 متر و 74 سانتیمتر

عنوان قهرمانی پرش‌ سه‌گام لیگ کشور به دو و میدانی‌کار قم رسید

دو و میدانی‌کار استان قم عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های رشته پرش سه‌گام لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نفرات برتر سومین مرحله پیکارهای فصل جاری لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور در حالی معرفی شدند که از قم نیز میلاد دریساوی با سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ از پیکارهای قهرمانی کشور، لیگ دو و میدانی ایران و میادین برون‌مرزی این رشته در این دوره از مسابقات درخشان ظاهر شد.

سومین مرحله رقابت‌های این فصل لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور در حالی با قهرمانی میلاد دریساوی نماینده دو و میدانی قم و عضو تیم طنین موج‌های آبی به پایان رسید که دریساوی در مراحل قبلی مسابقات این فصل نتوانسته بود در جایگاه نخست قرار بگیرد.

مرحله نخست پیکارهای فصل جاری لیگ برتر دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور دهه سوم مرداد ماه امسال با یک عنوان ‌قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی برای چهره‌های مطرح و سرشناس دوومیدانی استان قم همراه بود در حالی که عنوان نایب قهرمانی به میلاد دریساوی در رشته پرش سه‌گام رسید.

این دوومیدانی‌کار قمی که سه سال متوالی از سوی فدراسیون دوومیدانی کشورمان به عنوان چهره شاخص پرش سه گام کشور معرفی شده است و هم‌اکنون عنوان نخست رکوردداران پرش سه گام ایران را نیز در اختیار دارد مرحله نخست لیگ 94 را با عنوان دومین مرد پرش سه گام کشور تمام کرد.

دریساوی جوان و با انگیزه در مرحله نخست لیگ امسال، 22 سانتیمتر کمتر از مرحله نخست لیگ 93 پرید و با رکورد 15 متر و 77 سانتیمتر در مکان دوم ایستاد و مرحله دوم را نیز با اختلافی اندک نسبت به دیگر رقبا به پایان برد اما مرحله سوم را با کسب مقام قهرمانی تمام کرد.

در پایان رقابت‌های مرحله سوم و نهایی فصل جاری لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور در تهران، برترین‌های رشته پرش سه‌گام در حالی مشخص شدند که میلاد دریساوی دو و میدانی‌کار قمی عضو تیم طنین موج‌های آبی با ثبت رکورد 15 متر و 74 سانتیمتر در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

بعد از دریساوی جوان و با انگیزه، در این رشته وحید صدیق دو و میدانی‌کار عضو تیم نفت فلات قاره ایران با رکورد 15 متر و 63 سانتیمتر در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه هادی مداحی عضو تیم دو و میدانی سبک‌سازان شرق با رکورد 14 متر و 87 سانتیمتر در مکان سوم قرار گرفت.

رده‌بندی نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور با انجام رقابت‌های مرحله سوم در حالی مشخص شد که میلاد دریساوی دونده سرشناس استان قم با تیم طنین موج‌های آبی موفق به کسب 128 امتیاز در مرحله سوم و 362 امتیاز در مجموع هر سه مرحله شد و با این تیم در بین هشت تیم حاضر در لیگ برتر رتبه پنجم جدول رده‌بندی را به دست آورد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com