کد خبر ۲۹۸۸۲ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم اعلام کرد

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز توزیع کارت چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه‌ای سال 1394 در بخش‌های دولتی و خصوصی و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، احمد عطارنیا بیان اظهار داشت: چهارمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... روز پنجشنبه 12 شهریور ماه و چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای روز جمعه 13 شهریور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: 2 هزار و 425 نفر در چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 در 112 حرفه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 925 نفر مرد و 1500 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ادامه داد: 425 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... در 20 حرفه که 12 شهریور ماه برگزار می‌شود ثبت نام کرده‌اند که همه ثبت نام کنندگان در این آزمون مرد هستند.

عطارنیا با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهمنامه‌ها که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند روزهای 10 و 11 شهریور ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1394، که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند می‌توانند 10 و 11 مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com