کد خبر ۲۹۹۰۹ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

واگذاری 46 قطعه زمین در پردیسان با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 46 قطعه زمین با کاربری آموزشی در پردیسان وجود دارد که صورتجلسه شد این زمین‌ها در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در مراسم افتتاح 6 پروژه آموزشی و پرورشی که به همت اداره‌کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم در دبیرستان سرافرازان جانباز برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات سال 94 در زمینه مقاوم‌سازی 6 میلیارد تومان به استان قم اختصاص پیدا کرد که قول مساعدی داده شده که 4 میلیارد تومان دیگر در زمینه مقاوم‌سازی اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاه ملی در استان وجود نداشته باشد، با توجه به حجم دانش‌آموزی در سال‌های آینده مشکلات دو چندان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به زیرساخت‌های صورت گرفته در استان قم گفت: نزدیک 40 درصد مدارس کنونی محصول آمادگی خیرین است، ولی در مرکز شهر زمین وجود ندارد که مدرسه احداث شود.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در استان قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: 46 قطعه زمین با کاربری آموزشی در پردیسان وجود دارد که صورتجلسه شد در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و امیدواریم با همتی که صورت گرفته شاهد پیشرفت جدید در آموزش و پرورش استان باشیم.

شیخ‌الاسلام ضمن ابراز رضایت از همت و نگاه استاندار قم نسبت به آموزش و پرورش عنوان کرد: نگاه ارزشمند، عالمانه‌، تخصصی نسبت به مسائل آموزش و پرورش وجود دارد و این نگاه باید به تمام مسئولان استان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز توسعه بزرگترین چالش کشور است و اگر توسعه و سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم در آموزش و پرورش به اهداف برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: از نظر مشارکتی مردم کمک می‌کنند ولی در برخی از مناطق هیچ توقعی از مردم نداریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
مهدی ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۰

کجاست این زمین ها؟!

پاسخ