کد خبر ۳۰۲۵۶ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
مدیر سینما ونوس عنوان کرد

اکران فیلم محمد رسول‌الله در قم یک گام جلوتر از کشور

مدیرسینما ونوس گفت: فیلم محمدرسول‌الله (ص) در سینماهای قم یک روز جلوتر از کل کشور اکران شد و این فیلم تا کنون با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا آغاز با اشاره به اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در قم اظهار کرد: این فیلم پر مخاطب روزانه در هشت سانس در سینما ونوس در حال اکران است که پنج سانس آن در سالن اصلی و سه سانس آن در سالن دوم اکران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فیلم محمد رسول‌الله (ص) در حال حاضر سیزدهمین روز اکران را در قم پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: استان قم در اکران این فیلم یک قدم از کل کشور جلوتر بود و در حالی که همه سینماهای کشور قرار بود این فیلم جذاب را روز پنجشنبه اکران کنند، ما توانستیم یک روز قبل اکران را آغاز کنیم.

مدیر سینما ونوس، میزان استقبال فیلم محمد رسول‌الله (ص) را در قم مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این فیلم به برکت نام مقدس حضرت محمد (ص) با استقبال بسیاری مواجه شده است تا جایی که روزانه میانگین 50 میلیون ریال در سینماهای قم فروش دارد که از این شمار 60 درصد آن مربوط به سینما ونوس است.

وی با اشاره به کیفیت مناسب اکران فیلم در سینما ونوس گفت: صدای فیلم در این سینما با کیفیت دالبی پخش می‌‌شود و این سینما یکی از 10 سینمایی است که در سطح کشور با کیفیت صدای دالبی نسبت به اکران فیلم اقدام می‌کند.

آغاز، بیشترین مخاطبان فیلم محمد رسول‌الله را در قم، قشر مذهبی‌ و روحانیون عنوان کرد و گفت: این فیلم از بدو اکران در قم با استقبال فراوانی روبه‌رو شده تا جایی که اکران ویژه برای علما و مسئولان استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ساعت‌های اکران این فیلم گفت: هر روز در ساعت‌های 11، 14، 15:10، 18:10، 20:20، 21:30 و 23:30 فیلم محمد رسول‌الله (ص) برای مخاطبان در سالن اصلی و جنبی اکران می‌شود.

مدیر سینما ونوس با تاکید بر اینکه از ابتدای سال تاکنون فیلم محمد رسول‌الله (ص) در مقایسه با دیگر فیلم‌های اکران شده بیشترین مخاطبان را به خود اختصاص داده است گفت: فیلم نهنگ عنبر و گینس پیش از این پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما بود که اکنون فیلم محمد رسول‌الله (ص) گوی سبقت را از دیگر فیلم‌ها ربود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com