کد خبر ۳۰۲۶۸ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
مسئول واحد سمعی بصری اداره کل ارشاد استان قم:

فروش فیلم محمد رسول‌الله در قم از یک میلیارد ریال گذشت

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فیلم محمد در طول 11 روز بیش از یک میلیارد ریال فروش داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کاظم رضوانی با اشاره به استقبال فراوان از فیلم محمد رسول‌الله در سینماهای قم بیان کرد: این فیلم پرمخاطب امروز سیزدهمین روز اکران خود را پشت سر می‌گذارد و در طول 11 روز بیش از یک میلیارد ریال فروش داشت و بیش از 13هزار نفر نیز برای تماشای این فیلم به سینماهای قم مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه کیفیت فیلم محمد رسول‌الله (ص) موجب استقبال اقشار فرهنگی و مذهبی شده است، تصریح کرد: موسسات و مراکز فرهنگی به صورت جمعی برای دیدن این فیلم به سینماها مراجعه می‌کنند.

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه سینماهای قم تمام سانس‌های خود را به اکران فیلم محمد رسول‌الله اختصاص دادند گفت: سینما ونوس در هشت سانس و سینما تربیت در سه سانس هر روز این فیلم را اکران می‌کنند.


وی افزود: با توجه به استقبال فراوانی که از این فیلم پرمخاطب در دو سینمای ونوس و تربیت صورت گرفته است هر روز بر شمار مخاطبان فیلم سینمایی محمد رسول‌الله در قم افزوده می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه در فیلم محمد رسول‌الله (ص) از تصاویر، جلوه‌های بصری، صدا و موسیقی شگفت‌انگیزی بهره برده شده است، تصریح کرد: این اثر ارزشمند مقام متعالی پیامبر اسلام را بسیار با شکوه نشان می‌دهد و نه تنها از جنبه حرفه‌ای و فنی بلکه از جنبه‌ معنوی نیز ارزش قابل توجهی دارد.


وی کارگردان و تهیه کننده این فیلم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: محمد رسول‌الله (ص) به کارگردانی شرکت نور تابان و کارگردانی مجید مجیدی به تولید رسیده است و کارگردان تلاش کرده تا بخشی از دوران کودکی پیامبر اکرم (ص) را به تصویر بکشد.

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، یکی از ویژگی‌های این فیلم را نشان دادن وجوه معرفتی و مهربانی نبی مکرم اسلام دانست و بیان کرد: این فیلم که با ظرافت خاص تولید شده به گونه‌ای است که حتی در یک صحنه هم صورت پیامبر دیده نمی‌شود ولی مخاطب وجود پیامبر را حس می‌کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com