کد خبر ۳۰۴۱۲ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
مسئول واحد سمعی بصری اداره کل ارشاد استان قم:

هنرمندان از لوکیشن فیلم محمد رسول‌الله (ص) بازدید می‌کنند

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در آستانه هفته سینما، هنرمندان و فیلمسازان از لوکیشن فیلم محمد رسول‌الله بازدید می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کاظم رضوانی  ضمن تبریک روز ملی سینما با اشاره به اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در سینما‌های قم و تقارن آن با روز ملی سینما بیان کرد: این فیلم برای پاسداشت از زحمات فیلم‌سازان در روز جمعه 20 شهریور ماه جاری در آستانه روز سینما به صورت رایگان در سینما تربیت اکران شد.

وی همچنین از بازدید هنرمندان در روز 22 شهریور ماه از لوکیشن فیلم محمد رسول‌الله (ص) در قم خبر داد و بیان کرد: علاقمندان می‌توانند تا پایان ساعت اداری 21 شهریور ماه سال جاری با شماره 32114250 و 32114251 تماس گرفته و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول واحد سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به محل لوکیشن فیلم محمد رسول‌الله (ص) تصریح کرد: لوکیشن این فیلم در شهرک سینمایی پیامبر اعظم در 55 کیلومتری شهر قم، قرار دارد و در این شهرک، ماکت شهرهای مکه و مدینه با مشخصات هزار و 400 سال قبل، در مقیاس یک به یک (مختصات واقعی) طراحی و ساخته شده‌است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com