کد خبر ۳۰۲۸۲ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
رییس مجمع عالی بسیج استان قم:

مجمع عالی بسیج همگرایی و هم‌افزایی نیروهای انقلابی را دنبال می‌کند

رییس مجمع عالی بسیج استان قم اظهار داشت: کارگروه فرهنگی و سیاسی این مجمع نیز وظیفه شبکه سازی را برعهده دارد تا همه نیروهای انقلابی تحت یک شبکه واحد فعالیت کنند و نتیجه آن تأثیر مضاعف در عرصه‌های گوناگون باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) حجت الاسلام حسین جوشقانیان رییس مجمع عالی بسیج استان قم در گردهمایی اعضای این مجمع که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین در سالن همایش شهید اخلاقی سپاه علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، گفت: هیأت رییسه مجمع که از سال گذشته شکل گرفت 20 جلسه برگزار کرد و کارگروه هایی برای فعالیت های تخصصی تشکیل داد.

وی افزود: کارگروه های تخصصی در ابعاد گوناگون داخلی، استانی، ملی و فرا ملی فعالیت کرده و طرح های گوناگونی را بررسی می کنند، کارگروه اقتصادی دو طرح کارآفرینی در استان با گرایش بر مشاغل خانگی و راه حل برای کمبود آب را بررسی می کند.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان این که کارگروه اجتماعی وظیفه برنامه ریزی برای تفریحات سالم و ارتقای امنیت اجتماعی را بر عهده دارد، اظهار داشت: کارگروه دفاعی این مجمع برنامه ارتقاء روحیه سلحشوری و ارتقاء سطح آموزشی بسیجیان را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: همچنین کارگروه سلامت به بررسی سلامت روان با نگاه تأثیرات فضای مجازی بر خانواده می پردازد، کارگروه زنان و خانواده مجمع عالی نیز وظیفه بررسی و اجرایی کردن طرح کودک خداشناس در شهر و استان را بر عهده دارد.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم وظیفه کارگروه علمی و آموزشی را بررسی راهکارهای تقویت کارآفرینی در سیستم آموزش پرورش عنوان کرد و ابراز داشت: کیفیت بخشی و آسب شناسی حلقه های صالحین، بررسی علت کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر و راه های عمومیت بخشی به آن و تدوین برنامه های بومی محلی از وظایف کارگروه تربیتی اخلاقی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: کارگروه فرهنگی و سیاسی مجمع عالی بسیج استان نیز وظیفه شبکه سازی را برعهده دارد تا همه نیروهای انقلابی تحت یک شبکه واحد فعالیت کنند و نتیجه آن تأثیر مضاعف در عرصه های گوناگون باشد.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان این که فلسفه تشکیل این مجمع هم افزایی و همگرایی بین نیروهای انقلابی است، خاطرنشان کرد: این همگرایی سبب وحشت و ضعف در اردوگاه دشمن می شود؛ انتظار از همه نیروهای انقلابی این است که در ایجاد شبکه واحده تلاش کنند، اگر کسی در این مسیر تعلل کند باید پاسخگو باشد؛ در عرصه جنگ نرم باید تلاش بیشتری داشت تا با برگزاری جلسات قوی و پر بار شاهد خروج حداکثری باشیم.

منبع : رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com