کد خبر ۳۰۳۴۸ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
رئیس هیئت هندبال قم :

نام تیم هندبال صبای قم در لیگ دسته اول کشور تغییر می‌کند

رئیس هیئت هندبال قم از آغاز لیگ دسته اول هندبال مردان کشور از آبان ماه خبر داد و گفت: نام تیم هندبال صبای قم در لیگ دسته اول کشور تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید علیرضا طباطبایی اظهار داشت: تیم هندبال صبای قم فصل گذشته از لیگ بر‌تر هندبال به لیگ دسته اول سقوط کرد و در حال تلاش برای زمینه سازی به منظور حضور این تیم در لیگ دسته اول کشور هستیم.

وی افزود: نام تیم هندبال صبای قم در لیگ دسته اول کشور تغییر می‌کند زیرا باشگاه صبا علاقه‌ای به تیمداری در هندبال ندارد و در حقیقت این تیم در حال حاضر در مالکیت هیئت هندبال استان قم قرار دارد.

رئیس هیئت هندبال قم گفت: در حال رایزنی با بخش خصوصی برای حمایت از تیم هندبال مردان قم در لیگ دسته اول کشور هستیم و در این زمینه مذاکراتی در حال انجام است و نام جدید این تیم، نام حامی مالی ما از بخش خصوصی است.

طباطبایی بیان کرد: تیم هندبال مردان قم در فصل جدید لیگ دسته اول کشور با ترکیبی بومی در مسابقات حضور پیدا می‌کند و امیدواریم مشکل حامی مالی این تیم حل شود تا بتوانیم این تیم را به موقع برای حضور در لیگ دسته اول آماده کنیم.

وی عنوان کرد: طبق برنامه فدراسیون هندبال، لیگ دسته اول مردان کشور قرار است آبان ماه آغاز شود و به همین دلیل فرصت زیادی برای حل موضوع حامی مالی و سپس تشکیل تیم و آماده سازی تیم در اختیار نداریم.

رئیس هیئت هندبال قم درباره وضعیت تیم هندبال هدف پویان تصریح کرد: در مورد حامی مالی این تیم در لیگ بر‌تر بانوان، کماکان با مشکل مواجه هستیم اما قول‌هایی از سوی برخی مسئولان استانی داده شده است تا مشکلات این تیم رفع شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم و هیئت هندبال با بضاعت خود به این تیم کمک کرده‌اند اما مشکلات مالی این تیم هنوز پابرجا است و امیدواریم به قول‌هایی که برای کمک به این تیم داده شده عمل شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com