کد خبر ۳۰۸۶۶ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
رئیس هیئت هندبال استان قم:

قم بر سکوی نایب قهرمانی هندبال نونهالان کشور ایستاد

رئیس هیئت هندبال استان قم از موفقیت تیم هندبال نونهالان قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های پسران کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: بعد از مسابقات متنوعی که در سطح استان برگزار کردیم، بازیکنان خوب و مستعد رده‌ سنی نونهالان شناسایی شده و در تمرینات و برنامه‌های مختلف آماده‌سازی زیر نظر مربیان خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور مهیا شدند.

وی ادامه داد: موفقیت در سطح قهرمانی هندبال نونهالان کشور نتیجه زحمات و تلاش‌هایی است که مجموعه همکاران من در هیئت هندبال استان قم متحمل شده‌اند تا استعدادهای این رشته ابتدا شناسایی، سپس تربیت و پرورش یافته و در نهایت در قالب یک تیم در سطح کشور بدرخشند.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به نایب قهرمانی هندبالیست‌های نونهال قم در مسابقات کشوری، بیان کرد: نونهالان هندبالیست قم در مسابقات منطقه دو پسران باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند و با شایستگی توانستند به عنوان نایب قهرمانی دست یابند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی فدراسیون هندبال کشورمان، تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در مناطق مختلف گروه‌بندی شدند که بر این اساس تیم هندبال نونهال قم در منطقه دو قرار گرفت.

طباطبایی عنوان کرد: بر اساس این گروه‌بندی تیم پسران هیئت هندبال قم در رقابت‌های قهرمانی منطقه دو کشور با تیم‌های هیئت هندبال سمنان، شهر قدس تهران، ستارگان تهران، هیئت هندبال قزوین و فولاد کاویان تهران هم‌گروه بود و با شایستگی از این گروه صعود کرد.

وی ابراز کرد: طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون برای برگزاری بازی‌های منطقه دو کشور، تیم هیئت هندبال قم در نخستین دیدار خود مقابل تیم سمنان به میدان رفت و با نتیجه 20 بر 22 نتیجه را واگذار کرد اما در دومین بازی خود برابر تیم شهر قدس تهران 28 بر 19 صاحب برتری شد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: روند رو به جلو و موفقیت‌آمیز هندبالیست‌های نونهال قم در این دوره از رقابت‌ها از این بازی ادامه پیدا کرد و استعدادهای هندبال قم در گام بعدی برابر تیم ستارگان تهران قرار گرفتند و با انگیزه بسیار بالا 25 بر 14 حریف را مغلوب کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه این بازی‌ها شاهد جدال هندبالیست‌های قم با تیم هیئت هندبال قزوین بودیم که این بازی با برتری 19 بر 17 تیم نونهالان قم به پایان رسید و تیم ما در گام پنجم برابر تیم قدرتمند فولاد مبارکه تهران با حساب 29 بر 19 مغلوب شد اما در نهایت رتبه دوم این منطقه را کسب کرد.

طباطبایی در پایان اظهار کرد: تیم‌های نخست و دوم مناطق مختلف به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی هندبال پسران نونهال کشور صعود کردند و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال 16 تیم برتر مناطق مختلف در مسابقات نهایی قهرمانی کشور برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com