کد خبر ۳۰۳۵۱ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم مطرح کرد

اختصاص 70 درصد حوادث قم به موتورسیکلت‌سواران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی 24 ساعت گذشته موتورسیکلت‌سواران 70 درصد از آمار حوادث را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی 24 ساعت گذشته افزود: در این مدت یک هزار و 326 تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.

وی ادامه داد: مجموع تماس‌های برقرار شده با اورژانس قم منجر به انجام 185 ماموریت شد که این تعداد شامل 160 ماموریت شهری و 25 ماموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آمار حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته قم اظهار کرد: در این مدت 64 تصادف جرحی شهری و جاده‌ای به وقوع پیوست.

حسنی در خصوص کیفیت ماموریت‌های مرتبط با حوادث جرحی ابراز کرد: 58 مورد از این ماموریت‌ها شهری و 6 مورد دیگر نیز ماموریت‌های مرتبط با حوادث جاده‌ای بوده است.

وی به آمار مجروحان حوادث ترافیکی اشاره کرد و ادامه داد: در این حوادث 72 نفر مجروح شدند که 28 نفر از این مجروحان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 44 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم آمار حوادث موتورسیکلت‌سواران را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: 39 ماموریت از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.

حسنی با اعلام اینکه این سوانح 50 مجروح در پی داشته است اضافه کرد: 21 نفر از مجروحان به صورت سرپایی در محل درمان شده و 29 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اعلام کرد: از 64 حادثه جرحی رخ داده در 24 ساعت گذشته 39 مورد به حوادث موتورسیکلت اختصاص داشت که 70 درصد تصادفات را شامل می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com