کد خبر ۳۰۴۴۰ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴

کمیته فرهنگ شهروندی در شهرداری قم تشکیل شد

شهردار قم برای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و ایجاد نگاه مشترک فرهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در قم اقدام به ایجاد کمیته فرهنگ شهروندی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مرتضی سقائیان‌نژاد برای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی در قم و ایجاد نگاه مشترک فرهنگی اقدام به ایجاد کمیته فرهنگ شهروندی کرد.

ابوالفضل سبزعلیان سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، اسماعیل فتحی مدیرعامل سازمان زیباسازی و احیای بافت، سید عبدالله میرابراهیمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند، علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی و سید رسول موسوی‌نژادیان سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی از اعضای این کمیته هستند که توسط سقائیان‌نژاد به عضویت در این کمیته منصوب شدند.

دیگر اعضای این کمیته را سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و حسین شعبان‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تشکیل داده‌اند.

این کمیته در راستای ایجاد نگاهی مشترک در حوزه فرهنگ و انجام اقدامات موثر در تحقق مدیریت جامع شهری و همچنین افزایش همدلی میان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهر قم ایجاد شده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com