کد خبر ۳۰۴۴۶ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷

لیگ برترفوتبال :صبای قم و استقلال خوزستان

تیم فوتبال صبای قم امروز در هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال ایران در دیداری حساس به دیدار تیم استقلال خوزستان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته ششم خود می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال صبای قم در اهواز به دیدار استقلال خوزستان می‌رود.

صبا که در دیدارهای گذشته خود در لیگ بر‌تر فوتبال یک پیروزی، 3 تساوی و یک شکست به دست آورد و سپس راهی اردوی آماده سازی اردبیل شد حالا می‌خواهد در بازگشت از این اردو، نمایش بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

این تیم به دلیل فرصت ناکافی برای آماده سازی و تمرینات بدنسازی پیش از آغاز فصل، در بازی‌های آغازین خود در لیگ بر‌تر به وضوح با مشکلات جسمانی مواجه بود اما هم کادر فنی و هم بازیکنان صبا با تاکید بر از راه رسیدن روزهای خوب صبا، موفقیت‌های این تیم در آینده را وعده می‌دادند.

به نظر می‌رسد صبا پس از گذراندن اردوی فشرده و سنگین اردبیل، از نظر بدنی در وضعیتی ایده آل قرار گرفته است و علی دایی می‌تواند از تیمش انتظار نتایج خوبی در ادامه مسابقات رسمی خود داشته باشد.

حریف امروز صبا تیم استقلال خوزستان است که شروعی رویایی در این فصل داشته و حاصل این شروع خوب، کسب 10 امتیاز از 15 امتیاز ممکن استقلال خوزستان در آغاز لیگ و حضور این تیم در رده دوم جدول رده بندی است.

استقلال خوزستان در لیگ بر‌تر در حالی به نتایج خوبی رسیده است که در سال‌های اخیر از زمان صعود به لیگ بر‌تر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده و در این مدت تیمی قدرتمند نشان نداده است اما به نظر می‌رسد مدیران استقلال خوزستان بتدریج در حال مشاهده نتیجه اعتماد به ویسی هستند.

تنها شکست استقلال خوزستان در هفته نخست برابر تیم سپاهان رقم خورد و ویسی در اصفهان با یک گل برابر سپاهان تسلیم شد اما آن‌ها از 4 بازی بعدی خود 3 پیروزی و یک تساوی به دست آوردند.

صبا در صورت پیروزی بر استقلال خوزستان می‌تواند 2 الی 5 پله در جدول رده بندی صعود کند و خود را به جنع بالانشینان برساند اما علی دایی به خوبی می‌داند پیروزی بر استقلال خوزستان آن هم در اهواز به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست.

شکست یا تساوی صبا در این بازی نیز ممکن است سبب سقوط یک یا دو پله‌ای صبا در جدول شود و این، اتفاقی نیست که علی دایی از تیمش انتظار داشته باشد.

صبا پس از غلبه بر نیروی زمینی در جام حذفی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات با روحیه‌ای خوب به دیدار آبی‌های اهوازی می‌رود در حالی که این تیم در آخرین دیدار خود در لیگ هم پدیده خراسان را شکست داده بود.

باید دید وعده بازیکنان صبا مبنی بر تحول صبا از هفته ششم به دلیل رسیدن به شرایط ایده‌آل جسمانی و بدنی تا چه حد تحقق پیدا می‌کند گرچه نمایش صبا برابر نیروی زمینی گویای وضعیت متحول شده صبا بود.

صبا در دیدار برابر نیروی زمینی محمد قاضی و مسعود حق‌جو را که در اردوی اردبیل آسیب دیده‌اند در اختیار نداشت و باید دید این 2 بازیکن به بازی امروز می‌رسند یا خیر اما جلال علیمحمدی بار دیگر در این بازی در ترکیب صبا قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال، از ساعت 18 و 45 دقیقه روز دوشنبه 23 شهریورماه امسال در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com