کد خبر ۳۰۸۱۲ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
در تعطیلات سه‌ هفته‌ای لیگ برتر

صبای قم در شمال کشور اردو می‌زند

تیم فوتبال صبای قم در دومین تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای کسب آمادگی مطلوب به اردویی تدارکاتی می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از انجام دیدارهای هفته هفتم به دلیل اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان باید در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به میدان برود با دومین تعطیلی متوالی مواجه می‌شود.

به دلیل اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان باید اردوی آماده سازی خود را برای حضور در تک مسابقه انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 آسیا برپا کند، به همین منظور لیگ برتر فوتبال بعد از بازی‌های هفته هفتم تعطیل می‌شود و تیم‌ها به استراحت اجباری می‌روند.

دومین تعطیلی بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا روز بیست و دوم مهر ماه ادامه می‌یابد و سپس از روز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه،‌ لیگ از سر گرفته می‌شود و تیم صبای قم باید در هفته هشتم به میهمانی تیم پرسپولیس تهران برود.

صبایی‌ها تا قبل از اینکه به تعطیلی دوباره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بروند در هفت مسابقه متوالی لیگ برابر حریفان صف‌آرایی کرده و موفق به کسب 10 امتیاز شده‌اند، امتیازاتی که کسب آن نتیجه موفقیت صبایی‌ها در به دست آوردن دو پیروزی‏، چهار تساوی و یک باخت است.

شاگردان علی دایی در مرحله قبلی تعطیلات لیگ برتر نیز به اردوی آماده‌سازی شمال غرب کشور رفتند و با تشکیل اردو در شهر اردبیل به مدت 10 روز به کارهای آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در ادامه بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال پرداختند.

بعد از انجام آخرین بازی صبای قم در لیگ برتر مقابل تیم سپاهان اصفهان، علی دایی سرمربی صبا از تشکیل اردوی آماده‌سازی صبا در شمال کشور برای گذران تعطیلات لیگ برتر فوتبال خبر داد زیرا تعطیلی لیگ برتر بعد از هفته هفتم لیگ آغاز شده تا روز بیست و دوم مهر ماه ادامه دارد.

بدین‌ترتیب با هماهنگی صورت گرفته بین کادر فنی تیم فوتبال صبای قم با مدیریت این باشگاه، شاگردان علی دایی اردویی یک هفته‌ای در شمال کشور خواهند داشت تا صبا بیش از پیش خود را برای رویارویی با پرسپولیس تهران در هفته هشتم آماده کند.

صبایی‌ها در هفت هفته سپری شده از بازی‌های لیگ پانزدهم در چهار بازی خانگی و سه بازی خارج از خانه مقابل حریفان به میدان رفته‌اند در حالی که از بازی‌های خانگی دو پیروزی برابر پدیده مشهد و سپاهان اصفهان به دست آورده‌اند و در برابر تیم‌های استقلال‌اهواز و گسترش‌فولاد تبریز به تساوی رسیده‌اند.

شاگردان علی دایی در میهمانی حریفان نیز تا این هفته سه بار به میدان رفته‌اند در حالی که نتیجه آن دو تساوی در برابر تیم‌های نفت تهران و استقلال‌صنعتی خوزستان بوده و در میهمانی تیم راه‌آهن تهران نیز بازی را واگذار کرده و تنها شکست این فصل را پذیرفته‌اند.

به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای رویارویی با تیم ملی عمان در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا 2019، بازی‌های لیگ برتر فوتبال از 4 تا 22 مهر ماه تعطیل است و هفته هشتم لیگ برتر از 23 مهر ماه آغاز می‌شود و طبق برنامه صبای قم در دیداری خارج از خانه 23 مهر ماه به میهمانی پرسپولیس تهران می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com