کد خبر ۳۰۴۸۸ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی:

آقای لاریجانی زمان بیشتری را به مسائل استانی اختصاص بدهند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که حضور آقای لاریجانی به‌عنوان رییس مجلس برای استان ارزشمند است، گفت: انتظار می‌رود آقای لاریجانی زمان بیشتری را به مسائل استانی اختصاص بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی  با اشاره به این موضوع که نمایندگان استان بر روی پیشرفت و آبادانی استان تأکید ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: در بین نمایندگان معمولاً اختلاف‌سلیقه‌ای می‌تواند وجود داشته باشد ولی درمجموع نمایندگان بر روی منافع استان حساسیت دارند و در این موضوع خاص وحدت رویه دارند.

وی ادامه داد: ما با آقای امیرآبادی جلسات مداومی را برای حل مشکلات استان برگزار می‌کنیم اما آقای لاریجانی یک مقدار ازلحاظ وقتی برای گرفتن جلسه مجمع نمایندگان کم وقت می‌گذارد که علت آن را می‌توان مشغله کاری دانست.

آشتیانی افزود: ما می‌گوییم درست است که شما رییس مجلس شورای اسلامی هستید اما درعین‌حال نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم هستید.

وی افزود: ایشان نظرشان این است که هرکسی مراجعه کنند من کارشان را انجام می‌دهم اما درعین‌حال یک مسائلی است که نیاز است وی به‌عنوان نماینده قم وزیر را بخواهد در مجلس حضور پیدا کند تا کارها تسریع پیدا کند، به این جهت کندی‌هایی وجود دارد و الا اختلاف وجود ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان قبل از این‌که رییس مجلس باشند، نماینده قم هستند و به همان اندازه‌ای که نمایندگان دیگر وقت می‌گذارند وی نیز باید وقت بگذارد.

وی ادامه داد: ولی درعین‌حال حضور ایشان ارزشمند است و این باعث می‌شود که اگر یک مقدار فشار بیشتری از جانب وی صورت بگیرد، تسریع در کارها ایجاد شود.

منبع : روزنامه جوان استان قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com