کد خبر ۳۰۵۲۴ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

رقابت نمایندگان قم با روسیه و ایتالیا در راه آمادگی برای مسابقات آسیایی

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت:‌ نمایندگان قم برای کسب آمادگی به منظور حضور موفق در مسابقات آسیایی 2016 برابر رقبای روسیه و ایتالیا به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کریم بهرامی اظهار کرد: از آخرین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال 2014 نایب قهرمانی قاره کهن نصیب کشورمان شده و دو ملی پوش فوتسال قم نیز در کسب این افتخار سهیم بوده‌اند.

وی ادامه داد: از حدود یک دهه قبل همواره فوتسالیست‌های قم در تیم‌های ملی رده‌های سنی جوانان‏، امید و بزرگسالان حضور داشته‌اند و در این مسیر هم قهرمانی رقابت‌های آسیایی‏ و بین‌المللی معتبر نظیر جام جهانی کوچک در کشور برزیل نصیب قم شده و هم ملی‌پوشان قم در جام‌های جهانی 2008 و 2016 حضور داشته‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: اکنون نیز در راه تشکیل تیمی قوی و منسجم برای حضور در جام ملت‌های آسیا، کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای اعزام به این رقابت‌ها معرفی کرد که در بین آنها نام چهار بازیکن شاخص فوتسال استان قم نیز قرار دارد.

وی یادآور شد: ملی پوشان فوتسال کشورمان از مهر ماه و بعد از مشخص شدن سرمربی تیم ملی فوتسال زیر نظر کادر فنی این تیم مشغول تمرینات آماده‌سازی خود می‌شوند تا برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا که در سال 2016 برگزار می‌شود، آماده شوند.

بهرامی بیان کرد: چهار ملی ‌پوش فوتسال استان قم در حالی به مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌روند که پیش از وی علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان نخستین فوتسالیست قمی سابقه حضور در چهار دوره اخیر رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره آسیا را دارد و موفق‌ترین فوتسالیست قمی عضو تیم ملی محسوب می‌شود زیرا دو بار قهرمانی را با تیم ملی ایران کسب کرده است.

وی با اشاره به دعوت از 25 فوتسالیست به اردوی تیم ملی کشورمان یادآور شد: کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حالی بازیکنان مورد نظر برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرده است که هنوز این تیم سرمربی ندارد و هنوز منتظر تعیین کادر فنی است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: بازیکنان دعوت شده به این اردو تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنند در حالی که در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال علیرضا وفایی، مسلم اولادقباد، علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی حضور دارند.

وی یادآور شد: علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید عباسی، محمد زارعی، حسین طیبی، حمید احمدی، علیرضا وفایی، مسلم اولادقباد، محمد صفری، فرهاد توکلی، مجید حاجی‌بنده و احمد اسماعیل‌پور به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

بهرامی بیان کرد: همچنین مهدی جاوید، محمد طاهری، میثم خیام، محمد کشاورز، محمد شجری، علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مصطفی نظری، قدرت بهادری، مصطفی طیبی، مهدی مصطفایی و سعید افشار دیگر ملی‌پوشانی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند و باید خود را به کادر فنی معرفی کنند.

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال به منظور آمادگی بازیکنان و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم‌های ایتالیا و روسیه برگزار می‌شود در حالی که تیم روسیه هفدهم مهرماه یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران برگزار خواهد کرد و سپس بازیکنان ایران در روز بیست و هفتم مهرماه به مصاف تیم ایتالیا می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com