کد خبر ۳۰۵۴۷ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
با اجرای الهام چرخنده

مراسم «پایتخت آسمان» در قم برگزار شد

مراسم پاتختی عروسی حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان «پایتخت آسمان» در حسینیه شهدای قم برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شامگاه چهارشنبه مراسم پاتختی عروسی حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان «پایتخت آسمان» با اجرای الهام چرخنده و به همت بنیاد خیریه یا زهرا (س) در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

این مراسم که با هدف گردآوری هدایا و کمک‌های مردمی برای اهدا با نوعروسان نیازمند و یک روز بعد از برگزاری مراسم جشن هلهله فرشته‌ها که همزمان با میلاد امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و با حضور 110 زوج برگزار شده بود، برپا شد مداحان اهل بیت به مولودی خوانی پرداختند.

در ادامه این مراسم سید رضا تحویلدار دقایقی به مولودی خانی پرداخت و در ادامه از دکتر عبدالرضا خادم و همسرش، سمیرا خادم به عنوان مهمان ویژه دعوت به عمل آمد و در پایان این مراسم خطبه عقد آنان بطور نمادین توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمن خوانده شد.

علیرضا امیدواریان مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری جشن هلهله فرشته‌ها را کمک به زوج‌های نیازمند و تشکیل زندگی آنها با کمک خیرین اعلام کرد و افزود: هفت سالی است که این مراسم به سبب زنده نگه داشتن این اتفاق مبارک در جهان اسلام و به منظور کمک به زوج‌های نیازمند برگزار میشود که امسال با کمک خیرین و هیئت یا زهرا(س) 110 زوج به خانه بخت رفتند.

وی اظهار کرد: سالها پیش نخستین مرکز مشاوره ازدواج خانواده را با رویکرد اسلامی در کشور با نام مرکز عقیق دایر کرده‌ایم که اکنون با نام مرکز ملی مهارت‌های زندگی در کل کشور درحال خدمت رسانی است و برای زوج‌های نیازمند این خدمات کاملا رایگان است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com