کد خبر ۳۰۵۵۴ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان قم:

برنامه ۸ گانه توسعه فوتبال در قم تدوین شد‌

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه امروزه فوتبال قم در زمینه بازیکن‌سازی و توسعه باشگاه‌ها شرایط مناسبی ندارد، گفت: برنامه ۸‌گانه توسعه فوتبال در قم تدوین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمید نریمان در سمینار ساختار و مدیریت تشکیلات فوتبال در قم اظهار داشت: واقعیت این است که فوتبال قم امروز با خاطرات خوش گذشته خود زندگی می‌کند و از روزهای اوج خود در دهه 60 فاصله گرفته است.

‌نریمان بیان کرد: در سال 73 تیم هلال احمر قم که دیگر وجود خارجی ندارد قرار بود به عنوان قهرمان توابع تهران در لیگ دسته اول کشور حاضر باشد و در حال حاضر اگر برخی تیم‌ها نظیر هلال احمر وجود خارجی ندارند به دلیل عدم وجود ضلع سوم مثلث توسعه فوتبال است.

وی عنوان کرد: برنامه 8 گانه توسعه فوتبال در قم در دل برنامه جامع آسیا ویژن تدوین ‌و در دستور کار قرار گرفته است و از راهکارهای اهالی فوتبال برای حل مشکلات این رشته در قم نیز استقبال می‌کنیم.

عضو کمیته ویژن هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: واقعیت این است که وضعیت اقتصادی استان قم قابل مقایسه با استانی مثل اصفهان که در ذوب آهن آن 160 هزار کارگر مشغول به کار هستند نیست و نمی‌توانیم در بخش اقتصادی انتظارات زیادی از حمایت صاحبان صنایع از فوتبال داشته باشیم.

نریمان خاطرنشان کرد: اهالی فوتبال قم باید دست به دست هم دهند تا با همکاری و مشارکت در طرح‌های نوین توسعه فوتبال بتوانیم در آینده به روزهای خوش گذشته بازگردیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com