کد خبر ۳۰۲۰۵ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم:

برترین‌های بازی‌های بومی و محلی کارکنان دولت در قم معرفی شدند

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری بازی‌های بومی و محلی کارکنان دولت و معرفی برترین‌های آن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیده‌لیلا عنبری اظهار کرد: المپیاد ورزشی کارکنان دولت معمولا هر ساله در نیمه دوم سال و به مناسبت دهه مبارک فجر در هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور پرتعداد کارکنان دستگاه‌های مختلف دولتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور کارکنان در فعالیت‌های ورزشی یکی از اهداف و برنامه‌های مهم ما برای توسعه ورزش همگانی به شمار می‌رود، رقابت‌های ویژه این قشر جامعه به غیر از المپیاد ورزشی کارکنان دولت در دیگر مناسبت‌های سال نیز برنامه‌ریزی و به انجام می‌رسد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره کل برای برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان کارمند دستگاه‌های دولتی در قم اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها در چند رشته به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به انجام رسید.

وی عنوان کرد: واحد امور بانوان اداره کل ورزش استان قم برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان قم را انجام داد و رقابت‌ها در رشته‌های مختلف آن به میزبانی سالن بوستان تفریحی ورزش نرگس منطقه صدوق قم به انجام رسید.

عنبری بیان کرد: هدف واحد امور بانوان از برگزاری این جشنواره، توسعه فرهنگ مشارکت در فعالیت‌های ورزشی همگانی و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بانوان جامعه به ویژه بانوان کارمند دستگاه‌های دولتی بود و به همین منظور این جشنواره در رشته‌های مختلف برگزار شد.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف ما در واحد امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم سالیانه ورزش همگانی و قهرمانی برای تمام بانوان ورزش دوست به ویژه بانوان کارمند دستگاه‌های دولتی سراسر قم است.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به رقابت جذاب بانوان قمی در این جشنواره اضافه کرد: شاهد رقابت پرتعداد بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش در سه رشته طناب‌کشی، دارت و هفت‌سنگ جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان قم بودیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره بازی‌های بومی و محلی با حضور بانوان ورزشکار 13 دستگاه دولتی و بیش از 150 نفر از کارکنان ادارات و سازمان‌های سراسر استان برگزار شد و در رقابت‌های رشته هفت سنگ 12 تیم به روش دو حذفی با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم‌های دانشگاه قم، جهاد کشاورزی و بنیاد شهید اول تا سوم شدند.

عنبری بیان کرد: در رقابت‌های رشته دارت شاهد حضور 25 تیم بودیم و در پایان تیم بانوان جهاد کشاورزی به مقام قهرمانی و عنوان نخست دست یافت، تیم دانشگاه قم به نایب قهرمانی رسید و تیم بانوان نظام مهندسی عنوان سومی را از آن خود کرد، ضمن اینکه در طناب‌کشی 10 تیم رقابت کردند و تیم‌های امور زندان‌ها، شرکت گاز و منابع طبیعی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com