کد خبر ۳۳۱۴۳ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

یک کارگاه تولیدی مبل در قم دچار حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: روز گذشته یک کارگاه تولیدی مبل در قم دچار حریق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری  با اشاره به عملکرد این سازمان در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت 26 مورد عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت 10 مورد ایمن‌سازی، هشت مورد حریق، یک مورد حریق ضایعات و هفت مورد عملیات نجات انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 10 مورد عملیات ایمن‌سازی اضافه کرد: 6 مورد مربوط به روز پنجشنبه و چهار مورد دیگر نیز مربوط به روز جمعه بوده است.

جعفری با اشاره به ماموریت‌های روز پنجشنبه تصریح کرد: دو مورد صید حیوانات موذی، یک مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد ترکیدگی لوله شوفاژ، یک مورد بازگشایی درب منزل و یک مورد قطع آژیر خودرو در این زمینه انجام شد.

وی افزود: همچنین سه مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد بازگشایی درب منزل نیز ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز جمعه را شامل می‌شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در این مدت یک مورد حریق ضایعات روی داد، گفت: این حادثه مربوط به روز جمعه بود.

جعفری عملیات نجات را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پنج مورد عملیات در روز پنجشنبه و دو مورد دیگر نیز در روز جمعه انجام شد.

وی ادامه داد: یک مورد محبوس شدن دو نفر بر اثر واژگونی کامیون، یک مورد محبوس شدن در آسانسور، یک مورد محبوسی در خودرو، یک مورد محبوس شدن در منزل و یک مورد محبوس شدن کودک داخل اتاق عملیات‌های روز پنجشنبه را در زمینه نجات شامل می‌شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: همچنین در این زمینه یک مورد گیر کردن پای کودک در پل و یک مورد انگشتربری در روز جمعه انجام شد.

جعفری با اشاره به اینکه طی این مدت هشت مورد حریق در قم روی داد، تصریح کرد: چهار مورد در روز پنجشنبه و چهار مورد دیگر نیز در روز جمعه روی داده است.

وی گفت: دو مورد حریق منزل، یک مورد حریق گلفروشی و یک مورد حریق سوپرمارکت در روز پنجشنبه و یک مورد حریق مغازه، یک مورد حریق الوار چوب، یک مورد حریق اصله درخت و یک مورد حریق کارگاه تولیدی مبل در روز جمعه به ثبت رسیده است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com