کد خبر ۳۰۵۷۵ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
رئیس هیئت شطرنج قم :

شکست تیم شطرنج تربیت قم برابر نماینده ساری در لیگ بر‌تر‌

رئیس هیئت شطرنج قم گفت: تیم شطرنج تربیت قم در دور پنجم لیگ بر‌تر شطرنج باشگاه‌های کشور برابر نماینده ساری مغلوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین رحمتی نشاط اظهار داشت: تیم شطرنج تربیت قم که در لیگ بر‌تر شطرنج مردان کشور حضور دارد در دور پنجم این مسابقات برابر نماینده مازندران قرار گرفت و مغلوب حریف خود شد.

وی افزود: در این مسابقه تیم تربیت قم در در مصاف با تیم دامون ساخت ساری با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و متحمل سومین شکست این فصل خود در لیگ بر‌تر شد.

رئیس هیئت شطرنج قم گفت: در این مسابقه، رقابت فرزاد بلورچی فرد از تربیت قم برابر مهرداد اردشی از ساری به تساوی انجامید، فرشید آزادبخش از تربیت قم مغلوب محسن شرباف از ساری شد، مسابقه کاوه قاضی الشریف از تربیت قم و محمدرضا اصغرزاده از ساری با تساوی خاتمه یافت و سرانجام مصطفی سخایی مغلوب سید جعفر خمیسی از ساری شد.

رئیس هیئت شطرنج قم بیان کرد: تیم تربیت قم پیش در این در دور نخست این مسابقات با قرصعه استراحت مواجه شده بود اما در دومین مسابقه با حساب 3 بر یک، باشگاه پاییز اهواز را از پیش رو برداشت.

وی عنوان کرد: تربیت قم در دور سوم این مسابقات 3 بر یک برابر تیم پارک فناوری پردیس مغلوب شد تا نخستین شکست این فصل را تجربه کند و در دور چهارم 3 و نیم بر نیم برابر تیم راه و شهرسازی لرستان بازنده شد.

رئیس هیئت شطرنج قم تصریح کرد: تیم تربیت قم فصل گذشته در میانه جدول لیگ بر‌تر شطرنج قرار گرفت در حالی که فصل گذشته این مسابقات با حضور 10 تیم برگزار شد که یک تیم در میانه مسابقات از ادامه لیگ صرف‌نظر کرد.

رحمتی نشاط خاطرنشان کرد: تیم تربیت قم قرار بود امسال در لیگ بر‌تر مردان حضور پیدا نکند اما با توجه به اصرار فدراسیون شطرنج مبنی بر حضور نماینده قم در این مسابقات با تیمی بومی وارد لیگ بر‌تر شدیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com