کد خبر ۳۰۵۷۹ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷

بازگشت غایبان صبا به ترکیب اصلی

تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز امروز آخرین تمرین خود پیش از مصاف مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را در قم انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی‌که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های سی‌امین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است عصر یکشنبه بیست و نهم شهریور ماه در قم برگزار شود، دو تیم امروز در قم آخرین تمرین خود را برگزار خواهند داد.

برگزاری آخرین تمرین صبای قم پیش از مصاف با تراکتورسازی تبریز در حالی صورت می‌گیرد که صبا در بازی مرحله قبل خود مقابل نیروی‌زمینی تهران نیز در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفت و بدون اینکه اجازه بدهد بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود حریف دسته دومی خود را با حساب 2 بر 1 مغلوب کرد تا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

بازگشت غایبان صبا به ترکیب اصلی

تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود پیش از مسابقه با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد کرد تا علی دایی آخرین نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کند و صبا بتواند بعد از قهرمانی سال 1384 جام حذفی بار دیگر طعم قهرمانی در این جام معتبر را مزه کند.

در این تمرین که بلافاصله بعد از برگزاری نشست خبری علی دایی آغاز خواهد شد، تمام بازیکنان تیم صبای قم زیر نظر کادر فنی متشکل از علی دایی، ژلکو میاچ، محمد دایی و نادر قربانی به انجام کارهای کششی و مرور تاکتیک‌های تیمی برای مصاف عصر فردا با تیم تراکتورسازی تبریز خواهند پرداخت.

صبای قم در بازی مرحله قبل جام حذفی برابر نیروی‌زمینی تهران از وجود سه بازیکن کلیدی خود نظیر مسعود حق‌جو، محمد قاضی و جلال‌الدین علی‌محمدی به دلیل مصدومیت و سفر به خارج از کشور نتوانست بهره ببرد و به ناچار تغییراتی در ترکیب خود داشت اما در این دیدار قاضی و علی‌محمدی امکان همراهی صبا را دارند.

تراکتورسازی امروز وارد قم شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز امروز وارد شهر مقدس قم شد و با تصمیم تونی اولیویرا سرمربی این تیم قرار است، آخرین تمرین شاگردان وی پیش از رویارویی با صبای قم را در قم انجام دهد و خود را برای تکرار قهرمانی سال 1393 جام حذفی فوتبال کشور آماده کند.

این در حالی است که حضور دروازه‌بان سابق صبای قم در تیم تراکتورسازی یعنی مهرداد طهماسبی که به یک نیمکت‌نشین در این تیم تبدیل شده می‌تواند یکی از جذابیت‌های بازی عصر فردا بین نمایندگان قم و تبریز در یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور باشد.

دایی و اولیویرا امروز در جمع خبرنگاران

سرمربیان دو تیم فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز پیش از اینکه برای تمرین عصر امروز تیم‌های خود برنامه‌ریزی کنند باید در نشست خبری پیش از بازی نیز حضور پیدا کنند، نشستی که از سوی تیم میزبان یعنی صبا برای ساعت 17 امروز ‌شنبه بیست و هشتم شهریور ماه برنامه‌ریزی شده است و به ترتیب تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی و علی دایی سرمربی صبا در آن شرکت می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال صبای قم عصر یکشنبه بیست و نهم شهریور ماه از ساعت 18:30 دقیقه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی سی‌امین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می‌رود.

صبای قم و تراکتورسازی تبریز در دیداری که قضاوت آن را سیدحسین زرگر بر عهده دارد در حالی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که هر دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 9 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه‌های هشتم و نهم جدول شرایطی کاملا یکسان دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com