کد خبر ۳۰۶۰۶ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
بعد از درخشش در 3 دوره متوالی مسابقات جهانی

بانوی پرافتخار ورزش قم به رقابت‌های جهانی اسپانیا اعزام می‌شود

بانوان پرافتخار ورزش قم چهارمین‌بار متوالی با اعزام به کشور اسپانیا حضور در مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء را تجربه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ثریا پارس‌لاری هم اکنون با کسب بیش از 10 مدال رنگارنگ طلا،‌ نقره و برنز از رقابت‌های جهانی و آسیایی و همچنین مدال‌های متنوع از مسابقات قهرمانی کشور،‌ پرافتخارترین بانوی ورزشکار استان قم محسوب می‌شود.

پارس‌لاری در مواد مختلف رشته دو و میدانی و همچنین رشته‌های متنوعی همچون بدمینتون و بولینگ تاکنون موفقیت‌های متعددی را از رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی کسب کرده و اکنون به دنبال کسب آمادگی برای تجربه چهارمین حضور در مسابقات جهانی است.

این بانوان ورزشکار استان قم تا کنون سه دوره در سال‌های 2011 در کشور سوئد در رشته‌های پرتاب توپ و بدمینتون، 2013 در کشور آفریقای جنوبی در رشته دو و میدانی و بدمینتون و 2015 در کشور آرژانتین در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک دو و میدانی، حضور در مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء را تجربه کرده و مجموعا از این رقابت‌ها بیش از 10 مدال برای ورزش قم و کشورم به ارمغان آورده است.

دارنده مدال‌های رنگارنگ مسابقات جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء، در پیکارهای جهانی سال جاری که به میزبانی شهر ماردل‌پلاتای آرژانتین به انجام رسید در مواد پرتاب وزنه و پرتاب دیسک رشته دو و میدانی به مصاف حریفان خود رفت و از این رقابت‌ها دو مدال طلا به موفقیت‌های گذشته خود اضافه کرد.

با وجود اینکه رقابت‌های جهانی 2015 در ماردل‌پلاتای آرژانتین سطح فنی و کیفی بسیار بالایی داشت و کسب مدال از این رقابت‌ها در تمام رشته‌ها بسیار سخت بود اما انگیزه‌ بالای پارس‌لاری برای رفتن روی سکو موجب شد تا این بانوی توانمند ورزش قم بار دیگر افتخارآفرین شود.

دارنده مدال‌های طلای پرتاب دیسک و پرتاب وزنه مسابقات جهانی 2015 ورزشکاران پیوند اعضاء در کشور آرژانتین، اکنون برای حفظ این موفقیت‌ها کار سختی پیش‌رو دارد و برای اینکه همچنان در مسیر قهرمانی موفق عمل کند از هم اکنون تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی دو سال آینده آغاز کرده است.

ثریا پارس‌لاری در رشته دو و میدانی و در مواد پرتاب وزنه و پرتاب دیسک همراه با کاروان ورزشی پیوند اعضاء کشورمان راهی رقابت‌های 2015 قهرمانی جهان در کشور آرژانتین شد و با کسب دو مدال طلای این رقابت‌ها دست پر به ایران و شهر قم بازگشت.

این بانوی توانمند و افتخارآفرین ورزش استان قم بعد از کسب افتخار در مسابقات جهانی آرژانتین به اتفاق دیگر قهرمانان و مدال‌آوران ورزش قم از رقابت‌های آسیایی و جهانی سال جاری نظیر امیر مهدی‌زاده دارنده مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا و محمدجواد رضایی دارنده نشان نقره پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا و همچنین غلامرضا دباغیان و علیرضا کتیرایی مربیان تیم ملی کاراته ایران در مسابقات آسیایی 2015 در حضور سیدمهدی صادقی استاندار قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com