کد خبر ۳۰۶۳۳ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸

قابل توجه شهردار محترم منطقه یک قم

روزنامه شاخه سبز در شماره روز 29 شهریورماه درمطلبی با عنوان قابل توجه شهردار محترم منطقه یک قم به قلم علی محمدی را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دراین مطلب می خوانیم:
سلام در روزنامه دیروز مطلبی را از قول شهردار محترم منطقه یک در باره ترافیک منطقه یک شهرداری خصوصا میدان جهاد و خیابان های پانزده خرداد وعمار و یاسر خواندم که در رابطه با این موضوع مواردی حائز اهمیت است که تقدیم حضور شهردار محترم و اهالی منطقه می کنم.
ازاینکه بلاخره یکی از مسوولین شهر فریادهای مردم به ستوه در آمده از شیوه تردد محلات مذکور راشنیده و به فکرچاره اندیشی است کمال تشکر را داریم اما بیان نکات ذیل خالی از لطف نیست.
1- الان حدود دو سال از پروژه غیر همسطح تقاطع 15خرداد عمار ویاسر در این نقطه حساس شهر می گذرد که شهرداری ازابتدای این پروژه تا کنون هیچ راه جایگزینی برای کاهش بار ترافیکی این منطقه پیش بینی نکرده ومغازه های قرارگرفته در این طرح بدلیل صلح نکردن با شهرداری مانع بزرگ بار ترافیکی بوده و جالب اینکه حداقل در ساعات پیک ترافیکی از پلیس های راهنمایی هم برای روان سازی بار ترافیکی خبری نیست.
2- چرا شهردار محترم به این فکر نیست که اکثر ماشینهای ورودی به خیابان عمار و یاسر عازم 72تن و تهران یا باجک سه هستند آیا هنوز وقت آن نرسیده است که با یک زیر گذر انتهای بلوار عمار و یاسر را به سمت تهران بازگشایی کنیم تا ماشین ها مجبور نباشند از کوچه های منتهی به خیابان عمار ویاسر یا فلکه جهاد استفاده کند، این عامل بزرگترین دلیل بار ترافیکی منطقه است .
3-بازگشایی کوچه های انتهایی خیابان عمار و یاسر توسط شهرداری پس از انحصاری کردن اهالی تصمیم درست و خوبی بود اما چه اتفاقی افتاد که شهرداری نتوانست در برابرزیادی خواهی عده ای مقاومت کند و مجبور شد تسلیم ساکنین این منطقه شود ومجددا این کوچه ها را یکی پس از دیگری بست.
4-اگر این شیوه مدیریت در شهر بدعت شود باید فکری به حال مردم محروم آذر، دروازه ری ونوبهارکرد که ازابزار قدرت واعمال فشار بر مسوولین برخوردارنیستند وبه همین دلیل با توجه به اینکه در هر کوچه این محلات حداقل یک شهید وچند جانباز تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند بعضی از کوچه های این محلات از بعد از انقلاب تا حال رنگ آسفالت را به خود ندیده اند چه رسد به توسعه وآبادانی.
5-راه کاراساسی و نهایی خلاصی از بار ترافیکی این منطقه ارتباط انتهای خیابان عمار و یاسر بسمت 72تن و بهره برداری هرچه سریعتر از پروژقفل شده تقاطع عمار و یاسر و 15 خرداد است.
با آرزوی توفیق الهی یکی ازشهروندان اهالی منطقه خیابان عمار ویاسر

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com