کد خبر ۳۰۰۴۷ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
به مدت دو روز انجام می‌شود

برگزاری ورکشاپ تخصصی بازیگری با حضور نصر‌الله مدقالچی

ورکشاپ تخصصی بازیگری به مدت دو روز با مشارکت آموزشگاه هنرپیشگی اسوه و موسسه تئاتر طراوت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مدیر اجرایی ورکشاپ تخصصی بازیگری از برگزاری ‌ورکشاپ تخصصی بازیگری با حضور اساتید برجسته به مدت دو روز خبر داد و اظهار کرد: این ورکشاپ تخصصی در روزهای 12 و 13 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

محمد عرفان‌منش با اشاره به حضور اساتید برجسته در این ورکشاپ بیان کرد: «نصر‌الله مدقالچی» استاد دوبله و صدای ایران، «حسین حقانی» کارگردان سریال‌های سیمای قم و «علیرضا زحمتکش» نیز که سابقه درخشانی در عرصه کارگردانی و دوبله دارد، اساتیدی هستند که در این دوره حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نصرالله مدقالچی در روز پنجشنبه به هنرجویان خوانش و تلفظ صحیح را آموزش خواهد داد و در روز جمعه نیز حسین حقانی بازیگری جلوی دوربین و علیرضا زحمتکش کارگردانی و کاراکترپردازی را آموزش می‌دهد.

مدیر اجرایی ورکشاپ تخصصی بازیگری به سطح آموزش در این ورکشاپ تخصصی اشاره و تصریح کرد: مباحث آموزشی از ابتدا شروع می‌شود و کسانی که علاقمند به حرفه بازیگری هستند می‌توانند در این ورکشاپ حضور یابند.

عرفان‌‌منش با تاکید بر اینکه ثبت نام در این ورکشاپ تخصصی محدود است، عنوان کرد: اولویت با هنرجویان سینما و تئاتر خواهد بود.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری این ورکشاپ تخصصی، تصریح کرد: مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی 6 ساعت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است.

مدیر اجرایی ورکشاپ تخصصی بازیگری، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی تخصصی با مشارکت آموزشگاه هنرپیشگی اسوه و موسسه تئاتر طراوت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32901557 تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com