کد خبر ۳۰۶۷۷ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم خبر داد

نمایش مظلومیت شهدای غواص در نمایشگاه فاتحان گمنام

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم این یگان با بیان اینکه برای پنجمین سال متمادی نمایشگاه فاتحان گمنام را در چهار غرفه برگزار می‌کند، گفت: در نمایشگاه امسال، مظلومیت شهدای غواص نیز در معرض نمایش گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن رودباری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس یگان ویژه ناجا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین و بهترین دوران در تاریخ ایران است، بنابراین باید در هفته دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی ماندگار شود.

وی با بیان اینکه یگان ویژه استان قم برای پنجمین سال متمادی نمایشگاه فاتحان گمنام را در چهار غرفه برگزار می‌کند، گفت: حجاب و عفاف و کودک، بقیع، توانمندی‌های یگان ویژه و دوران حضرت فاطمه(س) و امیر مومنان(ع)، حمایت از ولایت و صحنه کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال دارای تنوع خاصی است، مظلومیت شهدای غواص نیز در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس گفت: بازدید از این نمایشگاه به مدت یک هفته از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس هر روز از ساعت هشت تا 20 برای عموم مردم آزاد است.

رودباری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است تا به جوانان امروز بفهمانیم که اگر امروز امنیت در کشور وجود دارد، به خاطر خون پاک شهداست.

وی عنوان کرد: بیش از 100 عکس درباره دفاع مقدس در این نمایشگاه وجود دارد و در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com