کد خبر ۳۱۶۴۱ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم مطرح کرد

آمادگی کامل شهر قم برای استقبال از تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از آمادگی کامل شهر برای اجرای مراسم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین(ع) و با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای اجرای هر چه بهتر مراسم‌های ویژه این ایام گفت: با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توان شهر را به نحو مطلوب مدیریت کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا شاهد حجم عظیم زائران در شهر هستیم، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام شده تا با توجه به ایام تاسوعا و عاشورا و ورود زائران به قم آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مطلوب داشته باشند.

وی افزود: تمام حوزه‌های مربوط به مدیریت شهری آمادگی کامل دارند تا هم به شهروندان و هم به زائرانی که در این ایام به قم می‌آیند، خدمت‌رسانی کنند.

قاری قرآن به هماهنگی لازم با پلیس راهور اشاره و اظهار کرد: مجموعه دستگاه‌های استان با هماهنگی لازم به استقبال تاسوعا و عاشورا می‌روند تا مردم بتوانند در شرایط خوبی به عزاداری در این ایام بپردازند و با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خواستار همکاری شهروندان شد و تصریح کرد: مشارکت و همکاری شهروندان می‌تواند در ارائه خدمات مطلوب و مدیریت شهری تاثیر بسزایی داشته باشد و امیدواریم شهروندان در این راستا تلاش خود را انجام دهند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com