کد خبر ۳۰۷۰۳ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم:

اتومبیلرانان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم گفت: اتومبیلران‌های استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور برای کسب عناوین برتر با حریفان خود رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدکاظم صالحی اظهار کرد: هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم ورزشکاران بسیار زبده و توانمندی زیر مجموعه خود دارد که در هر دو رشته در دو بخش حرفه‌ای و آماتور فعالیت می‌کنند و در سطح قهرمانی نیز فعال هستند.

وی ادامه داد: هر هفته به ویژه روزهای تعطیل برنامه‌های آموزشی و تمرینی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم در حال برگزاری است، به ویژه در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام قم که با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به خوبی تجهیز شده است.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم تصریح کرد: از حدود 6 سال قبل که با اعتماد اعضای مجمع این هیئت مسئولیت پذیرفتیم سعی کردیم در کنار دیگر همکاران حاضر در هیئت ابتدا به ساماندهی امور پرداخته و کار فرهنگ‌سازی در این دو رشته را اولویت قرار بدهیم.

وی یاد آور شد: یکی از ماموریت‌های مهم ما در آغاز کار این بود که در ارتباط نزدیک با ارگان‌های مرتبط نظیر نیروی‌انتظامی و یگان ویژه و همچنین اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌ها، علاقمندان به اتومبیلرانی و موتورسواری را از سطح خیابان و معابر عمومی به مکان‌های پیش‌بینی شده برای فعالیت‌های این رشته سوق بدهیم.

صالحی بیان کرد: بالطبع این کار سختی‌های بسیار زیادی داشت و با مشکلاتی نیز در شروع مواجه بودیم اما آرام آرام کار را پیش بردیم و نتایج خوبی گرفتیم، ضمن اینکه در کنار آن در بخش قهرمانی نیز ماموریت خود را پیگیری کردیم و در سطح کشور هم اکنون ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری جایگاه خوبی دارند.

وی در ادامه از اعزام اتومبیلران‌های قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور با حضور اتومبیلران‌های قم به میزبانی پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم افزود: مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در ماده سرعت از روز سوم مهرماه به میزبانی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد و نمایندگان قم رقابت خود را با حریفان آغاز می‌کنند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشورمان مسابقات قهرمانی کشور در رشته اتومبیلرانی و در بخش سرعت در سه کلاس استاندارد، GT و آزاد با حضور قهرمانان استان‌های مختلف به انجام خواهد رسید.

صالحی بیان کرد: تیم اعزامی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قم در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور در دو کلاس استاندارد و GT حاضر خواهد شد در حالی که ما در دوره‌های قبل شاهد درخشش نمایندگان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان این رقابت‌ها بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: رحمان کوراتی نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته در کلاس 1400GT به نمایندگی از هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قم در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت و یقینا یکی از مدعیان کسب عناوین اول تا سوم خواهد بود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم افزود: سیدسعید طباطبایی که عنوان سومی کشور در دوره قبل مسابقات قهرمانی کشور را در کارنامه دارد دارد در در کلاس استاندارد این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر با حریفان خود رقابت می‌کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com