کد خبر ۳۰۷۱۰ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
طی 48 ساعت گذشته صورت گرفت

امدادرسانی آتش‌نشانان قم در 31 ماموریت مختلف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 31 ماموریت مختلف توسط نیروهای این سازمان در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان در 48 ساعت گذشته گفت: در این مدت 31 ماموریت در زمینه‌های حریق ضایعات، ایمن‌سازی، نجات و حریق منزل، مغازه، خودرو و ... انجام شد.

وی افزود: 16 مورد عملیات ایمن‌سازی، چهار مورد عملیات نجات، 9 مورد عملیات حریق شامل حریق منزل و مغازه و دو مورد نیز حریق ضایعات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: این عملیات شامل سه مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد بازگشایی درب منزل، سه مورد گیر کردن گربه در منزل و لوله بخاری، سه مورد گیر کردن بالای کوه و تپه، یک مورد نشت گاز، دو مورد مشاهده زنبور و یک مورد نیز ریزش آوار روی خودرو بوده است.

جعفری با اشاره به عملیات‌های نجات اظهار کرد: در این زمینه سه مورد عملیات شامل یک مورد محبوس شدن کودک داخل خودرو و دو مورد محبوس شدن داخل آسانسور انجام شد.

وی در خصوص عملیات‌های مرتبط با حریق ضایعات ابراز کرد: در این مورد دو ماموریت شامل حریق ضایعات لاستیک و حریق ضایعات چوب می‌شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  قم با اعلام اینکه 9 مورد حریق مختلف در این مدت روی داده است اضافه کرد: طی 48 ساعت گذشته چهار مورد حریق منزل، سه مورد حریق مغازه، یک مورد حریق خودرو و یک مورد نیز حریق لوله‌های پلی اتیلن گزارش شده که این حریق‌ها با حضور ماموران آتش نشانی اطفاء شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com