کد خبر ۳۰۰۶۸ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
طی هفته گذشته صورت گرفت

انجام بیش از 100 ماموریت توسط سازمان آتش‌نشانی قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 150 ماموریت توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این سازمان از تاریخ سوم تا دهم شهریور ماه سال جاری 150 ماموریت را به انجام رسانده است.

وی اضافه کرد: این ماموریت‌ها شامل عملیات نجات، حریق ضایعات، حریق مغازه، خودرو، منزل، کارگاه و ایمن‌سازی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عملیات نجات را 29 مورد ذکر کرد و ادامه داد: همچنین در این مدت 61 مورد عملیات ایمن‌سازی انجام گرفته است.

جعفری در خصوص عملیات‌های مربوط به حریق نیز اظهار کرد: در این مدت 14 ماموریت به حریق ضایعات و 46 مورد دیگر نیز مربوط به حریق مغازه، خودرو، کارگاه و منزل اختصاص داشته است.

وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در اتوبان قم – تهران بیان کرد: در این حادثه ماموران آتش‌نشانی با انجام عملیات نجات دو نفر را که در خودرو محبوس شده بودند آزاد کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به حادثه حریق در پردیسان اشاره کرد و گفت: در این حادثه دو نفر دچار سوختگی شدند.

جعفری ادامه داد: در حادثه دیگری بر اثر حریق با گاز هنگام ایزوگام کاری پشت بام، دو نفر دچار سوختگی شدند.

وی به حادثه ریزش آوار در میدان مطهری اشاره کرد و افزود: در این حادثه هنگام تخریب ساختمان دو نفر دچار شکستگی پا و آسیب از ناحیه سر و صورت شدند که نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گیر کردن انگشتان دست در چرخ گوشت را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و اظهار کرد: در این حادثه که در مغازه ساندویچ فروشی روی داد دو انگشت دست فرد له شد که با انجام عملیات نجات دست این فرد از چرخ گوشت خارج شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com