کد خبر ۳۰۷۲۸ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

کادر فنی ایثار قم برای فصل جدید لیگ برتر مشخص شد

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از مشخص شدن کادر فنی این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی‌ خوشرفتار اظهار کرد: معمولا در دنیای حرفه‌ای ورزش رسم بر این است که وقتی تیمی با کادر فنی خود در یک تورنمنت، لیگ یا هر رقابت رسمی دیگر موفق به کسب نتیجه مطلوب می‌شود برای دوره جدید مسابقات تغییری در آن کادر ایجاد نشود.

وی ادامه داد: به لطف خدا و همت و تلاشی که کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در کنار بازیکنان شایسته و توانمند ایثار در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کشور داشتند این تیم توانست ضمن کسب نتایج خوب، انجام بازی‌های تماشاگر پسند و جذاب به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: مدیریت باشگاه از عملکرد کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در فصل 1393 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور منجر به قهرمانی تیم شد کاملا راضی است و به همین خاطر همین کادر در لیگ جدید هدایت ایثار را برابر رقبای لیگ برتری انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: عباس خاکی با سابقه کسب قهرمانی‌های متعدد در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشور و قهرمانی ایثار در دوره قبل، قطعا امسال نیز با درایت و تدبیر خود در کنار ابزاری که باشگاه برای وی فراهم می‌کند، تیم ایثار را در جایگاهی مطلوب قرار خواهد داد.

خوشرفتار بیان کرد: تیم ما بعد از کسب مقام قهرمانی در مسابقات فصل 93 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با همین کادر فنی در رقابت‌های بین‌المللی بسکتبال با ویلچر جام خواهرخوانده‌های اصفهان نیز حضور یافت و با کسب مقام سوم این تورنمنت، نخستین موفقیت خود در عرصه بین‌المللی را نیز به دست آورد.

وی یادآور شد: بعد از موفقیت در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور امسال قصد داریم با آمادگی بالاتر در مسابقات فصل جدید بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های برتر کشور حضور یابیم و کادر فنی فصل قبل نیز هدایت تیم را انجام خواهند داد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم ادامه داد: در کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عباس خاکی به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت، حامی خراسانی به عنوان مربی انجام وظیفه می‌کند و یحیی ابطحی مسئولیت سرپرستی تیم را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تیم ایثار قم از آبان‌ماه وارد بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران می‌شود، بیان کرد: همچنین محمد محمدنژاد بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر به عنوان آنالیزور و عبدالمحمد جعفری به عنوان مدیر فنی در کادر فنی تیم ایثار قم حضور خواهند داشت.

خوشرفتار تاکید کرد: قطعا سطح رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بالا خواهد بود، زیرا ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک در این رقابت‌ها حضور می‌یابند و برای کسب مقام قهرمانی مدعی خواهند بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com