کد خبر ۳۱۸۴۴ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
در گام نخست از فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار ماهان‌تندیس قم به مصاف تیم ملی بسکتبال با ویلچر می‌رود

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس در نخستین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ملی می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، استارت دیدارهای فصل جدید از مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفته جاری با رقابت تیم‌های مدعی در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی زده خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی آغاز می‌کنند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم که در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های هیئت زنجان، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان همگروه است از این هفته کار خود را در بازی‌های مرحله نخست این گروه آغاز خواهد کرد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار ماهان‌تندیس قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برای انجام بازی‌های خود در دور نخست از مرحله گروهی روز چهارشنبه هفته جاری راهی شهر اراک خواهد شد.

تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک بازی‌های مرحله نخست از مقدماتی فصل جدید لیگ برتر را بین نمایندگان استان‌های مرکزی، قم، زنجان و هرمزگان در حالی میزبانی می‌کند که بازی‌ها از صبح پنجشنبه هفتم آبان‌ماه در سالن ورزشی جانبازان این شهر استارت می‌خورد.

تیم ایثار ماهان‌تندیس قم که دارنده عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل 1393 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود در تلاش برای دفاع از این جایگاه خود در گروه نخست مقدماتی از پنجشنبه این هفته در حالی کار خود را آغاز می‌کند که باید در گام نخست به مصاف تیم هیئت زنجان برود.

تیم بسکتبال با ویلچر هیئت زنجان همان تیمی است که به نمایندگی از کشورمان در مهرماه سال جاری عازم رقابت‌های بسکتبال با ویلچر 2015 قهرمانی مردان آسیا و انتخابی بازی‌های پاراالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل شد و توانست با کسب مقام نایب قهرمانی این بازی‌ها، سهمیه پاراالمپیک را نیز برای ایران کسب کند.

تیم بسکتبال با ویلچر هیئت زنجان با هدایت کمال عشق سرمربی تیم ملی و یکی از مربیان مطرح زنجانی این رشته گام به مسابقات فصل جدید لیگ برتر می‌گذارد و در ترکیب خود از تمام نفراتی که به نمایندگی از کشورمان و در قالب تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی پاراالمپیک برده بود نیز در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر استفاده خواهد کرد.

بر همین اساس نخستین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم با تیم هیئت زنجان که در واقع تیم ملی محسوب می‌شود و از چهره‌های شاخص این رشته بهره می‌برد در صبح روز پنجشنبه هفته آبان‌ماه از اوج حساسیت برخوردار است.

بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم در دو گروه به انجام می‌رسد و تیم‌ها برای صعود به مرحله نهایی باید در گروهی و همچنین در پلی‌آف رقابت کنند تا چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله پایانی شناخته شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com