کد خبر ۳۰۷۸۳ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
فرمانده سپاه استان قم:

همبستگی سپاه و نیروی انتظامی خواب دشمن را به یأس تبدیل کرده است

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) گفت: همبستگی سپاه و نیروی انتظامی سبب شده فرصت سوء استفاده دشمنان که مترصد آسیب زدن به امنیت منطقه ای، ملی و استانی هستند گرفته شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم،، فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) گفت: همبستگی سپاه و نیروی انتظامی سبب شده فرصت سوء استفاده دشمنان که مترصد آسیب زدن به امنیت منطقه ای، ملی و استانی هستند گرفته شود.
 سردار غلامرضا احمدی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به همبستگی نیروهای مسلح، گفت: از توصیه های قرآنی است که هر چقدر محبت و صمیمیت در خانواده نیروهای حزب الهی و حق زیادتر شود توفیقاتشان در میدان ماموریت ها بیشتر می شود.
وی تصریح کرد: انشاءالله با سعه صدر و کمک خداوند، عوامل اقتدار را تقویت و عوامل احتمالی افتراق و ضعف را بزودی ببینیم و با هم به عنوان ید واحده انجام وظیفه کنیم تا ثمره آن را مردم ببینند.
فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار با تبریک انتصاب سردار احمدی به سمت فرمانده سپاه استان، افزود: شما قابلیت های بسیار خوب، سوابق درخشان و تجارب بسیار ارزشمندی دارید و امیدوارم در خدمت به مردم قم منشاء خدمات و فعالیت های خوبی باشید تا مردم بتوانند از شایستگی های شما بهره مند شوند.
سردار کاظم مجتبایی اضافه کرد: پلیس استان مثل گذشته در کنار سپاه است و ما با یکدیگر احساس جدایی نمی کنیم، اگر چه دو مجموعه ایم اما در ذهن مردم و مسوولان استان در یک قواره و جبهه ظاهر شدیم و کوچکترین خلاء و روزنه ایی بین دیدگاه ها، حرکت ها و فعالیت های ما نبوده و نیست.
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر ارتقاء همبستگی فی مابین، تصریح کرد: در برنامه های مختلف و مناسبت ها طوری عمل شده که حس جدا بودن در بین مردم و مسوولان وجود نداشته و دلیلش این است که ما در بین خودمان هم اجازه ندادیم این حس رخنه کند.
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com