کد خبر ۳۰۸۶۸ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم خبر داد:

اجرای نمایش مردان سرزمین من به مناسبت هفته دفاع مقدس

رسول موسوی نژادیان مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از اجرای نمایش «مردان سرزمین من» در حاشیه نمایشگاه یاد یاران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رسول موسوی نژادیان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با توجه به نزدیک شدن به این مهم طی برگزاری جلسات هماهنگی با عوامل این سازمان به دنبال برگزاری هرچه بهتر این مراسم در استان و شهر مقدس قم می باشد.

وی ادامه داد : با توجه به برگزاری نمایشگاه یاد یاران در شهر مقدس قم به همت سپاه استان قم ، این سازمان نیز به دنبال برگزاری هرساله این نمایشگاه سعی در برگزاری هر چه باشکوه تر آنرا دارد ، به همین دلیل امسال نمایش مردان سرزمین من در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد ، این نمایش با استفاده از قابلیت‌های نور، صدا، افکت و ظرفیت هنرمندان و اساتیدی که در اجرای این برنامه به کارگیری خواهند شد، این نمایش اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایش از زمان جاهلیت قبل از اسلام تا دستاو‌ردهای انقلاب و شهدای هسته‌ای را به تصویر می‌کشد، عنوان داشت: این برنامه به دلیل جذابیت و ویژگی‌ها و هزینه‌هایی که دارد بیش از این صرفا در استان های تهران و اصفهان برگزار شده است و بر ای اولین بار در قم نیز به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: این برنامه از همه نظر مخاطبین خود را درگیر بحث می‌کند و به صورت خاص به موضوع واقعه غدیر می‌پردازد و البته بیشتر زمان اجرای برنامه مربوط به دفاع مقدس بوده و صحنه‌های واقعی را به تصویر می‌کشد.

موسوی نژادیان اضافه گفت: زمان پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه بین یک ساعت و 45 دقیقه تا دو ساعت است و مقرر شده نمایش قبل از اجرای رزمایش به اتمام برسد ، این نمایش به مدت ده شب اجرا می‌شود و اجرای آن تا 12 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

علی تاری وردی/انتهای پیام/105/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com