کد خبر ۳۰۸۶۰ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱
سرپرست تیم فوتبال صبای قم :

بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان صبا پرداخت شد

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان تیم صبای قم پرداخت شد، گفت: تیم فوتبال صبای قم در تعطیلات لیگ اردوی ۸ روزه آماده سازی برپا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس دارابی اظهار داشت: تمرینات تیم صبای قم پس از ۳ روز تعطیلی از امروز بار دیگر آغاز می‌شود و صبا خود را مهیای دیدار هفته هشتم لیگ بر‌تر برابر پرسپولیس می‌کند.

وی افزود: بر اساس صلاحدید کادر فنی تمرینات تیم فوتبال صبای قم پس از پیروزی صبا بر سپاهان، بازیکنان ذخیره صبا یک بازی دوستانه با یک تیم دسته سومی برگزار کردند و سپس تمرینات این تیم تعطیل شد.

سرپرست صبا گفت: پس از سپری شدن این تعطیلات کوتاه، تمرینات صبا از امروز تا چهارشنبه در تهران دنبال می‌شود و صبا روز پنج شنبه برای برگزار یک اردوی ۸ روزه راهی مازندران می‌شود.

دارابی بیان داشت: پس از پایان این اردوی ۸ روزه صبا به تهران باز می‌گردد تا خود را برای دیدار خارج از خانه برابر پرسپولیس تهران مهیا کند.

وی عنوان کرد: بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان تیم صبای قم نیز پرداخت شده است و هدف هیئت مدیره باشگاه این است که بازیکنان تیم فوتبال صبا دغدغه مالی نداشته باشند تا بتوانند با تمرکز کافی در تمرین و مسابقه حاضر باشند.

سرپرست تیم صبای قم درباره استقبال خوب هواداران صبا از بازی با سپاهان تصریح کرد: مردم قم باید صبا را از خودشان بدانند و امیدوارم این حمایت هوشمندانه از صبا در ادامه لیگ نیز تداوم داشته باشد.

دارابی افزود: صبا در چند بازی اخیر از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا کرده است و کادر فنی صبا به آینده این تیم امیدواری زیادی دارند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com