کد خبر ۳۰۸۹۱ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مطرح کرد

مناسبت‌های نیمه دوم سال جاری مقدمه برگزاری یک انتخابات باشکوه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: 13 آبان، دهه بصیرت، دهه فجر و 22 بهمن سال جاری مقدمه‌ای ‏برای برگزاری یک انتخابات باشکوه خواهد بود.‏

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نصرت‌الله لطفی مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم را متولی برگزاری مراسم و ویژه برنامه‌های مهم در طول سال در سطح استان عنوان کرد و افزود: در 6 ماهه دوم سال جاری اتفاقات و مناسبت‌های مهمی را در پیش رو داریم که مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی آن را آغاز کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن 13 آبان ماه اظهار کرد: 13 آبان ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، امسال با توجه به اتفاقات اخیر و هشدارهای رهبر معظم انقلاب نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، 9 دی تا 19 دی با عنوان دهه بصیرت را برنامه مهم دانست و بیان کرد: برای مواجهه درست با این مناسبت‌های بسیار مهم و حساس در سال جاری که در نهایت به دهه فجر و 22 بهمن ختم خواهد شد، لازم است کار میدانی با حضور دیگر دستگاه‌ها و نهادهای استان صورت گیرد.

لطفی با تاکید بر اینکه نیمه دوم سال جاری درگیر مناسبت‌های مهمی خواهیم بود، تصریح کرد: این برنامه‌ها پیام مهمی خواهد داشت و مقدمه‌ای برای برگزاری یک انتخابات باشکوه خواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com