کد خبر ۳۰۹۱۰ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
با حضور آیت‌الله سبحانی و لاریجانی

کتابخانه مرکز بررسی‌های اسلامی افتتاح می‌شود

هم‌زمان با عید سعید غدیر خم کتابخانه عمومی «مرکز بررسی‌های اسلامی» با حضور علی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله سبحانی در منطقه پردیسان قم افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی ، مدیر اجرایی این مرکز اظهار کرد: آیین افتتاح این کتابخانه ساعت 16 روز جمعه 10 مهر ماه، با سخنرانی آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید و دکتر علی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

سید محمود خسروشاهی گفت: این کتابخانه دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که می‌توان گفت جوابگوی نیازهای خیل انبوه اهل علم خواهد بود و می‌تواند نمونه‌هایی از یک مرکز فرهنگی با استانداردهای بین المللی به شمار رود که از جنبه‌های گوناگون نسبت به کامل بودن آن اندیشیده شده و اهتمام لازم به کار گرفته شده است.

مدیر اجرایی مرکز بررسی‌های اسلامی افزود: کتابخانه عمومی «مرکز بررسی‌های اسلامی» در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با 4 هزار متر زیربنا در چهار طبقه طراحی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کتابخانه در قالب یک محوطه وسیع علمی قرار گرفته و از چند سو در نزدیکی مراکز مختلف علمی دیگر مانند دانشگاه مفید و دانشگاه قم قرار داد، برای طراحی و ساخت آن گزینه‌های پنج‌گانه‌ای در نظر گرفته شده است.

خسروشاهی خاطرنشان کرد: ساختمان کتابخانه مرکز بررسی‌های اسلامی، پس از مطالعه و  بررسی‌های متعدد با توجه به اقلیم آن و با توجه به عملکرد فعلی و آینده این کتابخانه و با توجه به الگوهای بومی منطقه، طراحی و ساخته شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com