کد خبر ۳۰۹۴۳ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۴
نماینده مردم قم در مجلس خبر داد

پیگیری مشکلات آتش‌نشانان در مجلس

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات آتش نشانان در مجلس خبر داد و گفت: مشکلات این قشر که به دل آتش می‌زنند برای بهبود وضعیت آنها از طریق مجلس دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم روز بزرگداشت آتش‌نشانان که در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد، ضمن تقدیر از آتش‌نشانان استان قم گفت: آتش‌نشانان به صورت شبانه روزی خطر را با جان خود حس می‌کنند تا از بروز حوادث و تبعات آن جلوگیری کرده و مردم در آسایش باشند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آتش‌نشانان اظهار کرد: آتش نشان که در جامعه مشکلات و حوادث شهر را بر طرف می‌کنند یکی از اقشار مظلوم جامعه بوده و خودشان مشکلات زیادی دارند.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری مشکلات این قشر در مجلس خاطرنشان کرد: مشکلات این قشر که به دل آتش می‌زنند برای بهبود وضعیت آنها از طریق مجلس دنبال خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: پیگیری مشکلاتی که نیروهای عملیات آتش‌نشانان در عملیات‌های جاده‌ای با آن روبه‌رو هستند از جمله مواردی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد تا آتش‌نشانان با امکانات بهتری به مردم خدمت کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com