کد خبر ۳۰۹۶۸ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۲
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم خبر داد

دفاع 10 دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب از دانشنامه دکترا

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم با بیان اینکه 10 دانشجوی این دانشگاه از دانشنامه دکترای ‏خود دفاع کرده‌اند، گفت: بیش از 80 درصد دانشجویان این مرکز سابقه طلبگی دارند.‏

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ادیان و مذاهب در قم که در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی و پروفسور فون اشتوش رئیس دانشکده الهیات تطبیقی دانشگاه پادربورن آلمان برگزار شد، در سخنانی ضمن خیر مقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، وی را یادگار شخصیتی که بزرگی تشیع مدیون آن امام بزرگوار است عنوان کرد و افزود: ایشان به دلیل تدریس در این دانشگاه با این مرکز و فعالیت‌های آن به خوبی آشنا است.

وی ادامه داد: اینکه طلاب در بین تمام مراکز علمی این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند انتخابی هوشمندانه است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم با اشاره به آمار بالای متقاضیان برای ثبت نام در این دانشگاه اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید فشار بسیار زیادی به دلیل تعداد متقاضیان ثبت نام بر ما وارد شد.

نواب با بیان اینکه 650 دانشجوی دکترا در این دانشگاه داریم، بیان کرد: وجود 500 دانشجوی مجازی و هزار فوق لیسانس از افتخارات این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه 10 دانشجوی این دانشگاه از دانشنامه دکترای خود دفاع کرده‌اند، افزود: بیش از 80 درصد دانشجویان این مرکز سابقه طلبگی دارند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم در ادامه با تاکید بر اینکه برای ادامه زندگی با بشریت باید هم زیستی مسالمت آمیز داشته باشیم تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای ارتباطی مسالمت آمیز با تمام انسان‌های روی زمین قدم برداریم چرا که هیچ راهی جز گفت و گوی مسالمت آمیز راهگشا نخواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com