کد خبر ۳۰۹۹۰ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم خبر داد

اعزام بانوان قم به 3 رشته رقابت‌های نجات غریق و غواصی قهرمانی کشور

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان قم از اعزام تیم بانوان این هیئت برای حضور در رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدعلی مرادی اظهار کرد: تیم بانوان قم با نفراتی که از دل پیکارهای انتخابی گزینش شده‌اند در مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی کشور حضور یافته و قطعا یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان از این رقابت‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه خزرآباد مازندران میزبانی این دوره از پیکارها را انجام می‌دهد، در ادامه خاطرنشان کرد: برای روز یکشنبه دوازدهم مهرماه و نخستین‌روز برگزاری این پیکارها، قرار است بانوان راس ساعت هشت صبح در استخر و مکان شروع رقابت‌ها حضور داشته باشند، در حالی که نخستین رقابت آنها در رشته 100 متر شنا با مانع به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان قم افزود: در همین روز سپس رقابت‌های رشته دو طول با حمل آدمک به انجام می‌رسد و در ادامه ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی بانوان کشور در رشته 100 متر شنای آزاد با پای غواصی برای به دست آوردن عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی ادامه داد: رقابت‌های رشته چهار در 33 متر گروهی با حمل آدمک دیگر رشته‌ای است که ناجیان غریق شرکت‌کننده از سراسر کشور در دوازدهمین دوره مسابقات نجات غریق و غواصی بانوان ایران به رقابت می‌پردازند و سپس گردهمایی نواب رئیس هیئت‌های نجات غریق و غواصی سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرادی اضافه کرد: در روز دوم این رقابت‌ها یعنی دوشنبه سیزدهم مهر ماه نیز ابتدا مسابقات رشته پرچم در ساحل به انجام خواهد رسید و سپس بانوان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در رشته 90 متر سرعت انفرادی برای به دست آوردن عناوین اول تا سوم به آب خواهند زد.

وی با بیان اینکه تیم مردان قم به تازگی از این رقابت‌ها در خزرآباد به قم بازگشته و امیدوار به درخشش تیم بانوان نیز هستیم، یادآور شد: رقابت‌های رشته 90 متر سرعت امدادی که به شکل گروهی یا تیمی برگزار می‌شود در ادامه روز دوم این رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده است، ضمن اینکه بانوان حاضر در دوازدهمین دوره مسابقات نجات غریق و غواصی ساحلی، دریایی و استخری قهرمانی کشور باید در آخرین رشته یعنی شنا در موج نیز به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی قم نیز در گردهمایی نواب رئیس هیئت‌های سراسر کشور حضور می‌یابد تا درخصوص اهداف و برنامه‌های فدراسیون در بخش بانوان تصمیم‌گیری شود.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، عصر روز دوم مسابقات یعنی دوشنبه سیزدهم مهرماه مراسم اختتامیه با حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار خواهد شد تا برترین‌ها مورد تجلیل قرار گیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com